mrs secretary

Khamis, 25 Februari 2016

Cosmoderm Magic Lotion : Peneman setia

Assalamualaikum...(^ ^)


Produk Cosmoderm memang diakui terbaik. Antara yang Mas sentiasa gunakan dan suka dengan keberkesanannya ialah Magic Body Lotion. Kemana saja Mas pergi pasti tak tinggal bawa Magic Lotion ni. Jadi semasa kembara KBBA ke Taman Negara minggu lepas memang ia jadi peneman setia Mas di sana.

Jangan cakap masuk hutan tak perlu jaga kecantikan dan kesihatan kulit. Lagi penting sebenarnya sebab di dalam hutan kita terdedah kepada cuaca yang tak menentu, ancaman serangga² halus dan mungkin terjadi alahan kulit. Jadi sebelum memulakan jungle trekking Mas sapu Magic Lotion di kaki dan tangan untuk elakkan alahan kulit atau digigit serangga. Yang paling penting nak elak digigit pacat. Dan alhamdulilah, sepanjang trekking tak kena pacat dan kulit tiada rasa gatal² atau tak selesa.


Pastu masak outdoor camping kat tepi sungai Mas sapu jugak Magic Lotion sebelum tidur. Jadi sepanjang malam takde pun kena gigitan nyamuk, dapat tidur dengan lena dan selesa.

Semasa kembara ke Ulu Tembeling menaiki 4WD kami berdepan dengan cuaca yang panas terik. Jadi sebelum kembara Mas wajib sapu Magic Lotion supaya badan tak berbau dan rasa selesa walaupun cuaca panas. Pastu memang tipulah kalau tak kena sunburn kan? Untuk hilangkan cepat kesan dari sunburn di kulit tangan Magic Lotion adalah jalan penyelesaiannya. Sapu setiap hari dan hasilnya memang terbaik dan berkesan!


3 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com