Logo KBBA

terkini dan sensasi

Khamis, 24 Mac 2016

Projek Raya ELLE ZADA x SAM SYATILLA 2016

Assalamualaikum...(^ ^)

Tatkala bulan Ramadhan semakin hampir pasti kita dah berkira² nak dapatkan koleksi baju raya yang cantik, menarik, selesa dipakai dan berbaloi dengan wang ringgit yang dibelanjakan. Sekarang pun dah ramai yang berkira² nak memilih butik mana yang sesuai untuk pakaian raya nanti.

ELLE ZADA, satu butik fesyen yang semakin dikenali sekarang. Cari saja namanya di media sosial pasti kita dapat lihat koleksi fesyen² terkini dari mereka. Jadi sempena raya yang bakal menjelma tidak lama lagi mereka telah berkolaborasi dengan dua bintang terkenal tanahair iaitu SHAHEIZY SAM dan SYATILLA MELVIN. Kolaborasi ini dinamakan Projek Raya ELLE ZADA x SAM SYATILLA 2016.


Sidang Media Projek Raya Elle Zada X Sam Syatilla 2016
Ahad lepas Mas bersama rakan² blogger KBBA ke sidang media kolaborasi ini yang diadakan di Grand Millenium Hotel. Majlis dihadiri oleh Dato' Normaziah yang dijemput khas untuk merasmikan majlis. Majlis yang dihoskan oleh Heliza dan Nik semakin meriah apabila ada gimik persembahan dari kumpulan Bar-risan. Gimik bertujuan memperkenalkan koleksi raya Elle Zada X Sam Syatilla adalah dari fabrik yang berkualiti, tahan lasak, tidak mudah koyak dan sesuai dipakai bila² masa.



Kombinasi idea Sam Syatilla dan Elle Zada memang menarik serta menampilkan ciri² sofistikated dan moden namun kekal praktikal. Ilham sentuhan Sam Syatilla menyerlahkan personaliti peribadi selebriti ini yang bercitarasa tinggi. Tidak cukup dengan itu, koleksi Elle Zada berkonsepkan "Patuh Syariah"

Sempena perayaan nanti Elle Zada akan memasarkan 60 koleksi baju raya. Kolaborasi ini memberi fokus kepada rekaan yang direka khas oleh Sam Syatilla sendiri bersama pereka Elle Zada bersempena Projek Raya 2016. Terdapat pelbagai pilihan rekaan dan warna untuk ahli keluarga seperti rekaan untuk lelaki, wanita dan kanak². Dengan tema "Sediakan Pakaian Kemenangan, Fokus Ibadah Ramadhan" pasti koleksi raya Elle Zada X Sam Syatilla menjanjikan kelainan kepada para pembeli!


Paling menarik pelanggan boleh membuat tempahan pre order bermula 20 Mac hingga 30 April 2016. Semua item yang ditempah akan mula dipos secara berperingkat bermula dari 1 hingga 8 Mei 2016, bergantung pada kesediaan stok. Pre order boleh dibuat melalui agen yang sah berdaftar bagi membolehkan anda layak mendapat potongan RM20 dari harga asal. 

Jadi apa lagi cepat² pre order sekarang! Pastikan cari agen yang sudah sah berdaftar untuk membeli hari ini jugak. Ini link senarai agen untuk potongan RM20.

Koleksi yang bakal dipasarkan ini adalah dari fabrik yang sangat berkualiti dan premium. Harga yang ditawarkan jugak sangat berpatutan, mampu milik dan berbaloi dengan wang ringgit yang anda belanjakan. Berikut adalah senarai harga untuk koleksi Elle Zada X Sam Syatilla.

Harga Pakaian Lelaki
1. Baju Melayu - RM189 (Harga pre order RM169)
2. Jubah - RM189 (Harga pre order RM169)
3. Kurta - RM129 (Harga pre order RM109)
* Baju melayu tidak termasuk kain songket & butang baju melayu
*Jubah tidak termasuk butang

Harga Pakaian Wanita
1. Baju Kurung - RM209 (Harga pre order RM189)
2. Jubah - RM199 (Harga pre order RM179)
3. Abaya - RM229 (Harga pre order RM209)

Antara koleksi raya yang akan dipasarkan, semuanya nampak elegan!




Untuk dapatkan maklumat lebih lanjut, layari.


Butik: 
ELLE ZADA PRINCIPLE BOUTIQUE
YOUR TUDUNG LABUH EXPERT!
NO. 12 & 12A, GROUND FLOOR DATARAN WANGSA 1
DATARAN WANGSA MELAWATI
53000 KUALA LUMPUR

Mas dah berkenan dengan koleksi raya Elle Zada ni. Mas dah tengok sendiri kurta dan jubah yang digayakan oleh Sam dan Syatilla, memang cantik dan elegan. Fabrik dia pun Mas dah sentuh, memang berkualiti. #Projekraya tahun ni Mas dan suami akan pilih Elle Zada lah, #inibarulahchampion gitu!


6 ulasan:

  1. suka koleksi jubah & kurta lelaki tu..nampak menarik..

    BalasPadam
  2. Kalau ada saiz XS teringin nak beli yg design tilla pakai tu

    BalasPadam
  3. Semua koleksi pakaian cantik-cantik belaka..

    BalasPadam
  4. Design dia simple tapi cantik

    BalasPadam
  5. huhu hebat koleksi dorang ni..

    BalasPadam
  6. kita cop kaler hijau tau jgn tiru hehehhehe

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com