Logo KBBA

terkini dan sensasi

Khamis, 28 April 2016

Hi-Tea @ Retro Cafe Vivatel KL

Assalamualaikum...(^ ^)

Di tengah² kesibukan kotaraya Kuala Lumpur pasti kita nak cari tempat untuk hi-tea yang menjanjikan menu menyelerakan dan ada kelainan, tempat yang selesa serta harga berpatutan. Selain pilihan cafe atau restoran, apa kata kita cuba hi-tea di hotel pulak. Semalam Mas dan rakan blogger KBBA berpeluang menikmati hi-tea di Vivatel Hotel KL.


Hi-Tea @ Retro Cafe Vivatel Kuala Lumpur
Di Vivatel menjanjikan harga berpatutan dan menu² menyelerakan untuk pakej hi-tea. Menu yang disediakan dikenali sebagai Malay Heritage Cuisines dengan aneka pilihan seperti Pasembor, Dim Sum, Mini Pizza, Chinese Roast Duck dan pelbagai lagi. Yang penting semua menu dijamin halal 100%. 



Pilihan menu masakan melayu asia jugak disediakan seperti Siakap Goreng, Nasi Lemak Pandan Daun Pisang, Puyuh Berempah, Nasi Ulam, Mee Rebus Urat Keting dan Vietnamese Chicken Noodle Soup. Ada jugak disediakan pilihan lauk pauk segar², bila nak makan baru kita pilih dan chef akan gorengkan. Memang dapat makan panas². Fuhhhh menarik kan, ada kelainan!


Tidak lupa jugak pemanis mulut yang menyelerakan. Ada pilihan desserts tradisional seperti Tapai Pulut, Bubur Cha-Cha, Dodol dan kuih-muih tradisional melayu serta pelbagai jenis french pastries.


Weekend Hi-Tea
Hi-tea di Vivatel hanya pada hari Sabtu dan Ahad dengan harga RM48 untuk dewasa dan RM38 untuk kanak² (6-12 tahun) serta warga emas. Kanak² bawah 6 tahun adalah percuma. Hi-tea ini jugak menawarkan 5+1 promosi iaitu dengan bayaran untuk 5 orang dewasa akan dapat percuma untuk seorang. Menarik kan? Kalau nak datang makan satu keluarga dan dengan kawan² tu, memang berbaloi sangat!

Bagi Mas menu² disediakan menepati citarasa, gabungan masakan melayu dan ala western memang memikat selera. Paling Mas suka Glanced Fruit, Fried Wantan, Nasi Ulam dan Mini Pizza.




Jadi untuk tempahan dan pertanyaan boleh hubungi 03-92058888. Boleh jugak ke website Vivatel www.vivatel.com dan facebook di vivatelkl.

Inilah antara juadah yang menyelerakan.








5 ulasan:

  1. memang menyelerakan pun nengok gambar ni, mas..dah perut tengah berkriuk2 ni..adoiii..

    BalasPadam
  2. Nasi ulam! Sedapnya...dah lama tak mkn nasi ulam

    BalasPadam
  3. kak , rindu otak-otak , memang sedap.

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com