Terkini dan Sensasi

Jumaat, 8 April 2016

Produk Penjagaan Kulit AsiaSkin

Assalamualaikum...(^ ^)

Memilih produk kecantikan pastinya setiap wanita inginkan yang terbaik buat mereka. Sama seperti Mas, bila nak gunakan satu produk kecantikan tu Mas akan pilih yang betul² sesuai dengan kulit Mas. Biasanya produk yang menjadi pilihan adalah yang berasaskan bahan semulajadi, tiada bahan kimia atau bahan terlarang dan semestinya halal digunakan.


AsiaSkin : Skin Care
Merupakan produk penjagaan kulit yang dihasilkan daripada 100% ekstrak tumbuhan dan formulanya diimport dari Perancis. Produk ini sesuai untuk kulit normal hingga ke kulit sensitif. Mempunyai tekstur ringan dan nipis serta tidak berminyak atau melekit. Yang bagusnya ia dapat merawat segala masalah kulit seperti jerawat, jeragat, parut, pori terbuka, blackhead, whitehead, kulit berminyak dan kulit kering. Ia jugak bertindak sebagai anti penuaan dan kedutan serta sebagai agen pemutih.

Produk AsiaSkin terdiri daripada set 3in1 dan serum. Ia dijamin selamat serta tiada bahan kimia, tiada merkuri, tiada paraben dan tiada hyroquinone. Mari Mas perkenalkan satu persatu.

1. Pencuci Muka Stemcell
Mengandungi stamcell dimana selain membersihkan kulit wajah, ianya menyegarkan, mencerahkan kulit, menaikkan seri muka dan menjadikan kulit wajah kelihatan halus dan lembut.

2. Krim Siang SPF Stemcell
Krim ini mengandungi SPF dan stamcell yang dikhususkan untuk penggunaan siang hari. Ia melindungi kulit wajah dari sinaran UV, membantu mempertahankan kelembaban kulit serta merawat keremajaan kulit, anti penuaan dan mencerah kulit secara semulajadi.

3. Krim Malam Pemutih Stemcell
Bertindak membantu proses pembaikan kulit pada waktu malam dan menjadikan kulit lebih cerah, lembut dan gebu secara semulajadi. Ia berkuasa mengurangkan garis halus, kulit kusam dan tidak sekata, menolong masalah kulit pori terbuka, mengurangkan bintik hitam dan putih dari kelihatan, mereda dan menghilangkan jerawat, anti kedutan dan yang utama mencerah juga menganjalkan kulit.

4. Stemcell Serum
Bertindak melindungi kulit daripada pendedahan UV berbahaya dan mencegah pigmentasi. Ia jugak dapat meningkatkan kelembapan kulit serta menjadikan kulit kelihatan lebih cerah dan berseri.


Ini adalah antara kebaikan produk AsiaSkin yang dirumus dari bahan² terbaik.

(i) Menaikkan seri wajah dan pinkish
(ii) Memastikan struktur warna kulit elok dan rata
(iii) Menghilangkan kedutan degil
(iv) Menghapuskan bakteria pada wajah
(v) Menghilangkan kulit kering
(vi) Memelihara dari sinaran UV dan cuaca kering
(vii) Mengurangkan jerawat dan jeragat
(viii) Mencegah pengelupasan akibat cuaca melampau

Kesan penggunaan AsiaSkin : Skin Care
Baru 5 hari gunakan produk ni dan Mas paling suka krim siang dan serum. Bila pakai krim siang dah tak perlu pakai foundation sebab ia lembut pada kulit dan teksturnya sekata. Serum pulak Mas pakai sebelum tidur dan dapat rasa kulit lebih lembap dan masalah kulit kering yang Mas hadapi pun dah nampak berkurangan. Kulit Mas agak sensitif kalau cuba produk kecantikan kulit, bila pakai pasti mengelupas. Tapi positifnya bila pakai AsiaSkin ni tiada kesan sampingan dan kulit tak mengelupas. 


Produk AsiaSkin dijual dengan harga yang berpatutan iaitu RM90 untuk skincare 3in1 dan RM75 untuk serum. Jangan risau produk ini dijamin halal dan mendapat kelulusan dari KKM. Untuk tujuan pembelian dan maklumat lanjut boleh layari. 

Facebook Pages: asiaskin official
Instagram: @asiaskin.official
Hotline: 019-8711144 / 088484152


5 ulasan:

  1. ingtkan 90 sekali dapat dengan serum..mahal juga serum dia ye...

    BalasPadam
  2. Dkna suka pakai day cream dia kak mas.. Pastu muka bling-bling hahahaa

    BalasPadam
  3. Complete kan asiaSkin ni. Kalau habis mmg nak kena repeat lg ni. Huhu

    BalasPadam
  4. Fara suka texture krim, semua tak melekit & tak berminyak. Selesa pakai

    BalasPadam
  5. oh jual asing-asing ya.. ingtkan sama je . ramai yang guna ni...

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com