Logo KBBA

terkini dan sensasi

Rabu, 27 April 2016

Program Bual Bicara Setiausaha

Assalamualaikum...(^ ^)


Alhamdulillah dapat penghargaan dari bos untuk menyertai program sempena Minggu Setiausaha. Terima kasih bos! Kali ni Mas dan 3 orang lagi rakan PA berpeluang ke Program Bual Bicara Setiausaha bersama YBhg. Dato' Dr Hj Mohd Fadzilah bin Kamsah atau lebih dikenali dengan DMFK.

Bila dapat peluang ni memang rasa sangat teruja, maklumlah siapa tak teringin nak jumpa DMFK kan. Pakar motivasi yang dikenali dengan ilmu² motivasi yang sangat berguna! Bila beliau melangkah masuk ke dalam dewan boleh rasa aura semangat dan tak sabar nak dengar beliau buka mulut dan menyampaikan ceramah. Dengan perwatakan yang sentiasa ceria, lucu dan sentiasa tersenyum, 2 jam bersama beliau tak terasa berlalu. 


Banyak ilmu yang beliau sampaikan berlandaskan ajaran sains dan agama, memang sangat bermanfaat. Pastu dapat jugak kami mengenali perwatakan dan peribadi diri masing² melalui nama dan tarikh lahir. Yang paling teruja bila DMFK tengok wajah kita beliau boleh tahu sifat peribadi kita. Fuhhh memang berdebar bila dia dok tenung muka sorang². Satu pengalaman yang sangat berharga!


Habis 2 jam bersama DMFK, kami dihiburkan pula dengan lawak jenaka oleh Nabil dan Angah. Memang tak kering gusi mendengar lawak bersahaja yang mereka sampaikan. Dari mula hingga akhir asyik gelak sampai senak perut! Pastu ada jugak acara cabutan bertuah yang menyaksikan hadiah utama TV LED Sharp 32 inci dipertaruhkan. Malangnya Mas tak bertuah, huhuhuu!

Apa pun keseluruhan program ini memberi manfaat yang sangat berguna. Di samping berseronok dan bergelak ketawa banyak ilmu yang Mas dapat untuk menjadi seorang Setiausaha Superstar! Moga dapat lagi peluang menyertai program sebegini. 




2 ulasan:

  1. wah.. dapat jumpa Dr Fadhilah kamsah.. betsnya..

    BalasPadam
  2. TERBAIK!
    Terima Kasih sudi menyertai program bual santai setiausaha ini.
    Harap anda semua terhibur dan berpuas hati dengan program ini.
    Feel Free to drop by fb page kami Akademi PKNS.edu :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com