Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 24 Mei 2016

Floria 2016

Assalamualaikum...(^ ^)


Acara wajib setiap tahun di Putrajaya selain belon panas. Bagi peminat bunga-bungaan macam Mas ni memang Floria dinantikan setiap tahun. Tak sah kalau tak pergi, seronok dan teruja nak tengok rekaan lanskap dari bunga-bungaan yang cantik²!

Floria 2016
Tahun ini musim cuti sekolah masih dijadikan tarikh pilihan untuk Floria. Waktu inilah tarikan pengunjung lebih menggalakkan. Maklumlah ramai ibu bapa nak habiskan masa cuti sekolah untuk hiburkan anak². Dengan tema Magical World of Floria pasti ia menjanjikan sesuatu tarikan yang menarik! Mari kita lihat tarikh, masa dan tempat Floria 2016.

Tarikh: 
27 Mei 2016 hingga 4 Jun 2016

Masa: 
9.00 pagi - 10.30 malam (Isnin - Khamis)
9.00 pagi - 12 tengah malam (Jumaat - Ahad)

Tempat: 
Anjung Floria, Presint 4 Putrajaya

Harga Tiket: 
RM6.00 Dewasa (dengan Mykad)
RM2.50 Kanak² (dengan Mykid) | Warga Emas | OKU

Website: www.floriaputrajaya.com
Facebook: Floria Putrajaya

Ini pula acara² dan aktiviti² yang bakal diadakan, semuanya menarik! 


Haaa dah ada aktiviti untuk bawak anak² jalan² cuti sekolah, takdelah mereka bosan terperap di rumah je. Jadi jangan lupa ke Floria 2016 @ Putrajaya!

1 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com