Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 16 Mei 2016

Koleksi Pakaian Wanita @ Butik SuriScha

Assalamualaikum...(^ ^)

Alaaaa baju raya tak beli lagi, pastu tak tahu nak pergi butik mana. 

Buntu nak pilih butik mana yang menjanjikan pilihan baju² cantik dan menawarkan harga mampu milik. Jangan risau, mari Mas bawak kawan² ke Butik SuriScha untuk melihat koleksi² pakaian wanita yang pastinya buat anda tertarik. 


Butik Surisha 
Butik ini terletak di Bangi Sentral dimana terdapat lambakan butik² pakaian wanita. Melangkah masuk ke dalam butik ini terus tertarik dengan koleksi² baju yang dijual. Ada banyak pilihan seperti pelbagai jenis jubah, blouse, palazo dan skirt. Terdapat jugak pelbagai corak, warna dan rekaan yang pastinya membuatkan Mas rambang mata untuk memilih. Pilih punya pilih Mas cuba fitting jubah, memang niat hati nak beli jubah raya tahun ni.



Jubah yang Mas pakai ni memang nampak simple tapi materialnya sangat cantik dan selesa dipakai.


Harga pulak jangan risau, memang mampu milik punya. Baju, jubah dan palazo yang dijual hanya bermula dari harga RM75 hingga RM150. Haaaa dahlah baju cantik harga pulak murah, memang tepat dah Butik SuriScha jadi pilihan. Saiz yang ada pulak dari XS hingga ke XXL.



Selain baju yang cantik² ruang butik jugak luas dan selesa. Memang tak perlu berasak² kalau nak memilih baju. Siap boleh catwalk lepas fitting baju, haaaa punyalah luas. Pastu para pekerja pun ramah dan sentiasa tersenyum melayan Mas untuk pastikan Mas dapat memilih baju yang sesuai. 



Jualan Koleksi Hari Raya
Lagi satu yang menarik, sempena raya yang bakal menjelang Butik SuriScha akan mengadakan Jualan Koleksi Hari Raya sempena pembukaan Wisma SuriScha pad 26 Mei 2016 di Kota Fesyen MITC Air Keroh, Melaka. Pasti banyak koleksi² raya yang cantik² dijual, jadi jangan lepaskan peluang untuk berada di Melaka pada tarikh tersebut.

Untuk maklumat lanjut tentang pembelian dan pertanyaan boleh ke media sosial Surischa atau datang sendiri ke butik.

Hotline: 017-9840807 | No. Ofis : 03-89220267

Butik: 
HQ SURISCHA
PUSAT BANDAR MEDAN 8, BANGI SENTRAL
SEKSYEN 9, 43650 BANGI
SELANGOR DARUL EHSAN





7 ulasan:

  1. cantik semuanya..yang penting saiz tu..

    BalasPadam
  2. Eh murah la jubah nanti pcl ajak mamaD shopping kat Surischa

    BalasPadam
  3. eh mcm popular je butik neh..

    BalasPadam
  4. kainnya memang sedap di pakai selesa

    BalasPadam
  5. Tak sabar nak tunggu koleksi raya dia. Mesti lagi banyak yg cantik2

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com