Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 23 Mei 2016

Note5 kembali bernyawa

Assalamualaikum...(^ ^)

Demi mengubat hari yang lara, Jumaat lepas terus ke Samsung Center di The Mines. Masa tu dok terfikir berapa lamalah Note Mas akan duduk di workshop. Terbataslah sikit kerja² atau aktiviti menggunakan handphone. Memang ada tab, tapi tak best sangat!


Sampai di Samsung Center, pekerja di situ cakap memang hanya LCD yang pecah. Tidak sama sekali melibatkan komponen lain, lega sikit. Tapi Samsung akan periksa jugak untuk kepastian. Cuma itu semua under warranty, LCD memang taklah sebab pecah kan?

Mas pun setuju untuk ganti LCD tu dengan harga RM779. Fuhhh memang terkejut dengan harga tu tapi nak buat camne, LCD memang aksesori handphone yang paling mahal. Menggeletar dengar harga camtu pun tapi tetap kena baiki jugak. Jadi pasrah ye Mas. 

Bila Mas tanya berapa lama boleh siap, pekerja tu cakap 2 jam kalau ada stok. Kalau takde makan masa 2-3 hari jugak. Wahhh takdelah lama sangat, ingat ambil masa sebulan dua. Stok ada, jadi mereka terus buat! 


Pastu bila dah siap, nampak handphone dah pulih kembali terus senyum lebar. Terima kasih pada husband sebab tanggung kos baiki, harapkan Mas memang kena pecah tabung ayam. Tapi kena janji lepas ni tak mahu cuai lagi, hehehee!

1 ulasan:

  1. Erkkk 779...huhhhhh nangisss tgk rege baiki tu kak mas...mujur suami support huhhh....

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com