terkini dan sensasi

Isnin, 19 September 2016

Si Arfan yang kreatif

Assalamualaikum...(^ ^)

Bila malam Mas tengok kalau takde kerja sekolah mesti dia dok angkut pensil dan kertas kat depan TV. Pastu khusyuk dok lukis sesuatu kat kertas tu. Mas ralit jugak perati apa yang dia buat, sekali tengok rupanya dok lukis kartun! 


Karektor kartun wajiblah Boboiboy! Itulah yang dia suka tengok hari², pastu siap ada dialog tu.

Memang dia ni agak kreatif! Kalau sesuatu yang dia minat tu memang selalu Mas tengok dia buat. Kalau diasah bakatnya ni boleh jadi pelukis komik suatu hari nanti. Buat komik sendiri pastu terbitkan. Fuhhh mamanya yang berangan lebih!

Tapi tak salah kan? Mana tau sikap kreatif anak² tu boleh datangkan hasil. Kita bagi galakan dan dorongan jika ianya mendatangkan kebaikan. Jangan dihalang jika itu minat mereka!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com