Logo KBBA

terkini dan sensasi

Rabu, 16 November 2016

Aplikasi Malaysia Calendar

Assalamualaikum...(^ ^)

Pastinya kita dah sibuk google dan cari kalendar tahun 2017 untuk rancang cuti dan sebagainya. Nak tunggu kalendar yang dicetak biasanya hujung bulan Disember baru boleh dapat. Jadi sekarang tak perlu susah² cari, download je aplikasi Malaysia Calendar dari Play Store. 


Dalam aplikasi ni format kalendar yang digunakan serupa dengan kalendar kuda yang kebanyakkan orang suka tu. Mas pun suka kalendar kuda tu, lengkap semua dan mudah difahami. Pastu aplikasi ni ada juga senarai cuti persekolahan, jadi mudahlah ibu bapa nak tengok cuti sekolah anak². 


Haaaa bagus kan, semua di hujung jari je sekarang! Tak perlu dah guna kalendar yang dicetak tu. Tapi macam Mas guna jugak kalau kat pejabat, senang sikit nak rujuk. Tapi aplikasi ni pun ada jugak untuk memudahkan jika berada di luar! 

Jadi kalau belum ada kalendar 2017, cepat install aplikasi Malaysia Calendar. Mudah, cepat dan tepat!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com