Logo KBBA

terkini dan sensasi

Ahad, 27 November 2016

Mujur ada Magic Lotion Cosmoderm

Assalamualaikum...(^ ^)

Cuai betul hari ni!

Tengah tuang air panas yang baru masak ke dalam bekas, tiba² terkena belakang tangan kiri. Fuhhhh jerit tak ingat dunia, air baru masak tu! Terus letak tangan bawah air paip yang mengalir untuk hilangkan rasa panas dan perit tu. Tapi rasa sakit masih tak hilang, terfikir nak isi apalah. Daun lidah buaya takde, kalau tak boleh jugak sejukkan tangan tu dan redakan rasa sakit. 


Masa tengah tahan sakit terus teringatkan Magic Lotion Cosmoderm, terus sapu kat tempat yang kena air panas tu. Rasa sejuk dan sakit pun makin berkurang, wahhh memang penyelamat ni! Berulang kali Mas sapu sehingga rasa perit tu hilang. 

Lepas 3-4 kali sapu alhamdulillah langsung takde kesan merah atau melecur. Gelembung air pun takde! Memang mujarab betul Magic Lotion Cosmoderm ni. Kandungan daun lidah buaya dan tea tree oil di dalamnya mampu meredakan rasa panas dan sakit tu.


Jadi memang wajib kena ada Magic Lotion ni kat dalam rumah kita, multi purpose gitu! Nak bawak kemana saja pun senang.

Terima kasih Cosmoderm!

1 ulasan:

  1. Nasib baik ada lotion Cosmoderm kak.. kena standby je kat rumah tu..

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com