Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 25 November 2016

Pakej jimat dan sihat

Assalamualaikum...(^ ^)

Sejak amalkan cara hidup sihat, Mas memang hari² bawak bekal dari rumah. Takdelah bekal makanan yang susah disediakan, Mas buat yang mudah tapi paling penting ianya sihat dan mengenyangkan. Lagipun bila berdiet ni memang dah kurang makan, makan sikit pun dah rasa kenyang!


Inilah bekal Mas untuk sarapan dan makan tengahari.. 

2 set Sandwich sihat, satu untuk sarapan dan satu untuk tengahari. Pastu sebotol Green Juice untuk sarapan. Haaa ringkas je kan? Nak sediakan pun mudah, ½ jam dah siap! 

Sebenarnya bila hari² bawak bekal dari rumah ni memang boleh jimat duit belanja. Mas dah dekat sebulan tak gunakan duit belanja langsung untuk beli makanan bila pergi kerja. Bekal yang disediakan memang cukup kenyang untuk perut Mas dari jam 8 pagi hingga 4.30 petang! 

Cubalah buat camni. Pakej tau, jimat dan sihat!

1 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com