Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 19 Disember 2016

Rezeki boling

Assalamualaikum...(^ ^)

26 November lepas Mas ada sertai pertandingan boling anjuran Kelab Keskip KKM. Ini kira kejohanan pertama Mas sertai selepas 6 bulan tak membaling bola boling. Lepas balik Sukan KKM di Sarawak tu memang simpan je bola, lagilah masa tu disahkan hamil pastu keguguran pulak. Jadi boling terpaksa dilupakan buat sementara waktu.


Bila dah sihat Mas kembali lepaskan gian, walaupun memang tanpa latihan langsung. Turun main pun sebab kawan yang ajak dan Mas teringin sangat nak beraksi setelah lama berehat. Jadi berhempas pulaslah Mas main masa tu, markah memang agak merundum. Sampai ada satu games tu tak cecah 100 pun, giler teruk. Malu pada diri sendiri pun ada, hahahaa!

Tapi nasib baiklah main secara berkumpulan, ada pemain lain yang back up mata untuk pasukan kami. Nak harapkan Mas memang mintak maaflah, ke laut mainnya. Hohohoo!

Selepas habis pertandingan pada 26/11 tu memang tak diumumkan keputusan, penganjur nak tunggu masa Majlis Makan Malam Keskip pada 16/12/16 yang lepas. Jadi bertabah jugaklah tunggu siapa yang bakal menang. Bila sampai hari dinner Jumaat lepas, tak disangka² pasukan Mas berjaya sebagai Naib Johan Berkumpulan (Trio Wanita). Wahhh memang rezeki kami! Dapatlah hadiah medal, wang tunai RM70 sorang dan hamper. 


Ok tutup tirai boling untuk tahun 2016, moga tahun 2017 ada lagi rezeki Mas untuk beraksi. Tahun depan kena lebih banyak sertai kejohanan sebab nak persiapkan diri untuk Sukan KKM 2018 di Kedah! 

1 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com