Logo KBBA

terkini dan sensasi

Rabu, 21 Disember 2016

Serum Nickellskin : Kosmetik terkini dari Korea

Assalamualaikum...(^ ^)

Alahai rumit jugak nak kulit cantik dan licin ni. Hari² kena pakai toner lah, krim malam lah, krim siang lah, sunblock lah dan macam² lagi. Takde ke produk yang semuanya dah digabungkan jadi satu, senang sikit nak guna dan nak bawak ke mana saja pun mudah. 

Haaaa jangan risau, sekarang dah ada produk camtu. Tak percaya ke, mari Mas perkenalkan produk kecantikan terbaru yang berada di pasaran.


Nickellskin : Serum Triple Stemcell
Ini dia serum pertama di Malaysia yang menggunakan teknologi farmasi dan kosmetik terkini dari Korea. Ia menggabungkan bahan termahal dan berkualiti dalam industri kosmetik. Ia jugak dianggap sebagai kolagen mewah. Wahhh mewah tu, kenapa? Ini kerana ianya dihasilkan dari kolagen ikan Salmon yang dipelihara rapi dan berkualiti.

Serum ini digelar Triple Stemcell kerana ia dihasilkan dari gabungan teknologi farmasi dan 3 stemcell iaitu Apple, Grape dan Argan Stemcell. Kuasa Triple Stemcell ini mampu memperbaharui struktur kulit dan menggantikan dengan kulit baru seolah seperti kulit bayi. Ditambah lagi dengan kolagen ikan Salmon yang mempunyai protein kulit seakan sama dengan protein kulit manusia. Haaa menarik kan, dan ianya 100% bebas Merkuri, Hydrokuinone dan Paraben!


Mudahnya menggunakan Nickellskin
Kenapa Mas kata mudah sebab di dalam Serum Nickellskin ni dah ada Toner, Moisturizer, Serum dan Sunblock SPF 35. Jadi nak guna pun mudah, hanya perlu cuci muka seperti biasa dan kemudian sapu terus Serum Nickellskin kat muka. Kalau nak hasil yang lebih bagus gunakan Sabun Muka Super Collagen dari Nickellskin sebagai pencuci muka.

Haaa tak sampai 5 minit kulit dah lembut dan licin. Pastu boleh kenakan mekap seperti biasa. Tak perlu dah nak lecehkan diri tepek toner lah, moisturizer lah, krim siang lah, atau krim malam.


Ini pulak antara kelebihan dan kebaikan Serum Nickellskin:

• Merawat jerawat dan jeragat
• Menghilangkan kesan parut
• Mencerahkan kulit wajah
• Mengecilkan liang pori pada wajah
• Merawat kulit wajah yang berminyak
• Melembabkan kulit muka
• Memperbaiki struktur kulit muka dari dalaman
• Mengurangkan whitehead dan blackhead
• Menegangkan dan menganjalkan kulit wajah
• Merawat bekas jerawat berlubang
• Sesuai untuk semua golongan


Haaaa dah tahu apa itu Serum Nickellskin, bagaimana nak gunakannya dan apa kelebihan dan kebaikannya jadi bolehlah jadikan ia teman kecantikan kulit anda. Nak dapatkannya senang saja, hanya hubungi nombor tertera dan layari:

Call | Whatsapp: +6017-3780217
Instagram: @nickellskinhq

Harga Serum Nickellskin : RM87(SM) / RM97(SS)


12 ulasan:

  1. wah js pun suka yg pakai simple dimple gini...mas dh cuba ok tak? hihi

    BalasPadam
  2. Jgn tggu lama fikir nak beli.. Grab je cecepat wahai gegirls..

    BalasPadam
  3. rugi kalau xcuba ni.. serum lain dari yang lain ni..

    BalasPadam
  4. best pakai serum sebab banyak kebaikkannya :)

    BalasPadam
  5. Sy blum ada serum. Masih mcari yg ssuai..

    BalasPadam
  6. Lepas nie makkin flawless lah muka kak..hehehe

    BalasPadam
  7. boleh tahan harganyaa huhu... ada pek kecik x?

    BalasPadam
  8. best pakai serum ni .. apalagi kat rumah

    BalasPadam
  9. wahh terbaik lah kbaikan serum dia..


    yanieyusuf.com

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com