Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 13 Februari 2017

Baju Family Day KBBA9

Assalamualaikum...(^ ^)


Haaa smart tak baju tu?
Baju ye bukan si pemakai tu, hahahaa!

Itulah dia baju rasmi Family Day KBBA9 yang direka khas oleh AJ Cetak. Memang dah jadi designer rasmi KBBA9 ni setiap kali nak tempah tshirt. Mas suka baju ni sebab rekaannya sangat cantik, kainnya jugak berkualiti dan rasa selesa bila dipakai. Rasa sejuk dan menyerap peluh, memang tak panas kalau pakai.

Pastu harga yang dikenakan pun murah, berbaloi sangat dengan kualitinya. Mana nak dapat baju cantik, smart, murah dan berkualiti kalau tak di AJ Cetak. Memang tak menyesallah kalau tempah!



Sebab tu setiap kali nak ikuti program KBBA9 ni terutamanya Family Day mesti tak sabar dan teruja nak dapat baju rasmi. Nak pulak dah tengok design bajunya yang smart tu, lagilah tak sabar. 

Jadi kalau berminat nak tempah baju untuk family day ke, gathering ke atau untuk pakai sendiri boleh ke Facebook di www.facebook.com/AJCDistrict.

Boleh jugak telefon, sms atau whatsapp di talian 018-6614215.


2 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com