Logo KBBA

terkini dan sensasi

Khamis, 16 Februari 2017

Set 5 in 1 Deeja Cosmetic : Saya puashati!

Assalamualaikum...(^ ^)

Walaupun kulit Mas takde masalah tapi nak jugaklah kulit nampak berseri², licin dan gebu gitu. Sapalah tak nak kulit camtu kan, impian setiap wanita tu. Jadi Mas pun nak cubalah produk yang bagus dan dari bahan semulajadi sebab produk camni jarang datangkan kesan sampingan yang teruk. 


Cari punya cari berkenanlah dengan Set 5 in 1 Deeja Cosmetic ni. Pastu kebetulan baca banyak review kata produk ni elok dan hasilnya pun bagus. Mas memang camtu sebelum cuba apa² produk kena baca review dan testimoni dari pengguna² lain, baru yakin nak cuba kan?

Keistimewaan Deeja Cosmetic
Sebelum Mas ceritakan kesan dari penggunaan set ni, Mas nak cerita dulu apa dia keistimewaan Set 5 in 1 Deeja Cosmetic ni. Berbaloi tak untuk pakai dan beli?


1. 5 in 1 dengan satu harga
Haaa ini memang istimewa sebab hanya dengan satu harga kita dapat 5 produk. Ada sabun pembersih muka, toner, krim siang, krim malam dan krim nano. Wahhh cukup lengkap, tak perlu nak beli satu² kan? Berbaloi sangat ni dengan wang ringgit yang dibelanjakan!

2. Mudah dibawa
Dengan bekas yang botol yang kecil comel tu memudahkan kita nak bawa set Deeja ni kemana saja. Campak je dalam beg tangan, tak perlu guna beg yang besar². Mas memang suka bekas yang kompak camni, sangat memudahkan terutama kalau nak pergi travel. 

3. Berbau wangi
Serius korang semua produk Deeja ni wangi sangat bau dia, seronok je nak sapu kat muka. Rasa macam segar je wajah bila pakai!


Testimoni Sendiri : Saya Puashati!
Jujurnya kulit Mas ni payah nak kena kesan sampingan yang teruk kalau cuba apa² produk sebab kulit Mas bukan jenis yang sensitif. Jadi memang Mas puashati sangat selepas seminggu gunakan set Deeja Cosmetic ni sebab kulit rasa lebih licin dan halus gitu. Bila nak sapu foundation atau bedak rasa smooth je dan nampak sekata. 

Paling Mas suka dalam set Deeja ni ialah krim nano sebab bila pakai sebelum tidur dan esok bangun kulit rasa lembut dan nampak berseri gitu. Haaa sebab krim ni bahan asasnya dari kunyit tau, kunyit kan banyak kebaikannya terutama untuk kecantikan.

Mekap simple lepas pakai produk Deeja, dah nampak cantik kan?


Tapi ingat setiap kesan yang baik atau buruk bergantung pada kulit kita sendiri. Kalau masa pakai tu tiada kesan sampingan yang teruk boleh teruskan. Tapi jika ada kesan sampingan berhenti dulu pakai atau selang selikan waktu penggunaan tu. Pastu pakailah secara konsisten kalau nak hasil yang cepat dan bagus, kenalah rajin dan sabar kan?

Menarik ni, jom baca: Cara merawat ekzema dan psoriasis

Testimoni Pengguna Deeja Cosmetic
Ini Mas nak kongsi satu testimoni dari pengguna Deeja Cosmetic yang mukanya terkena air panas. Mula² dia gunakan gel aloe vera untuk hilangkan kesan parut, tapi bila dia cuba produk Deeja kesannya memang bagus dan memukau.

"Saya cuba tengok² produk skincare di Facebook. Mulanya saya nak cuba set skincare lain, tapi tak tahu macam mana saya boleh tertarik nak mencuba produk Deeja Cosmetic lepas tengok testimoni² yang cukup banyak dari pengguna. Saya nak tahu kesannya berbaloi tak dengan masalah parut saya yang teruk ni. Tak sangka akhirnya memang produk Deeja ni terbukti berkesan. Banyak parut saya dah hilang, hanya sebulan pemakaian dengan sangat² konsisten. Alhamdulillah husband dan family saya pun berpuashati dengan perubahan ini."

"Masa mula² nak cuba skincare saya paling takut ada pengelupasan. Tapi inilah yang buat saya sangat² puashati dengan Deeja Cosmetic bila parut kat muka saya dirawat tanpa apa² pengelupasan dan tak ada pedih². Saya mula menggunakan Set Deeja Cosmetic 5in1 dan diamond foundation, dan alhamdulillah sebulan lebih bersama Deeja Cosmetic kulit saya dah bertambah baik. Jerawat pun dah kurang, kulit lebih halus dan lembut dari dulu," tambah Nurul.

Cubalah tengok gambar ni, Mas pun bila tengok terus cakap "Wooww memang bagus produk Deeja Cosmetic ni, tak sia² Mas guna!"


Haaa yakin dan nak cuba tak? Kalau berminat nak beli dan dapatkan maklumat lanjut boleh layari: 

Facebook: Deeja Cosmetic
Instagram: deeja_cosmetic_hq
Call/Whatsapp: 019-6945950

Harga Set 5 in 1 Deeja Cosmetic: 
RM85.00 (SM) | RM90.00 (SS)

9 ulasan:

  1. Wah nampak berseri-seri muka Mas..

    BalasPadam
  2. dah baca byk review pasal Deeja ni.. semua best2.. :)

    BalasPadam
  3. nak try tapi takut masih trauma

    BalasPadam
  4. tengok trend prouk kosmetik skg ni, banak yang jenis semua dalam 1 pack..

    BalasPadam
  5. Wahhh semalam mak saya pun ada tanya ok ke tak produk ni. boleh la sy bagitahu review ni hehe. btw saya singgah sini dan follow akak ya. jemput melawat blog saya jika berkelapangan :)

    http://anothersyed.blogspot.my

    BalasPadam
  6. flawless glowing la akk ye.. best kan pndai , ringan je...

    BalasPadam
  7. I suka krim siang tu, tak payah pakai bb cream dah

    BalasPadam
  8. Nampak glowing gitu kak mas..awet muda kau

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com