Logo KBBA

terkini dan sensasi

Khamis, 6 April 2017

Filem hebat yang ditunggu

Assalamualaikum...(^ ^)

Ehhhhh tak kan tak tau filem apa? Sudah tentulah filem Fast & Furious!


Setiap kali filem ini bakal ditayangkan di pawagam, Mas memang teruja nak pergi menonton. Dah jadi ketagih tau! Maklumlah dari siri pertama hingga yang ke-7 semuanya Mas tonton di pawagam. Jadi bila Fast & Furious 8 bakal ditayangkan apa lagi memang tak sabarlah. 

Mas dah tengok thriller dia, fuhhh memang gempak. Dengan kereta sport, dengan aksi lagak ngeri yang mendebarkan, memang tak akan mengecewakan penontonlah. Pastu Dominic Toretto jadi jahat, haaa ini memang suspen. Tak sabar betul nak tengok sebab apa dia jadi camtu?

Cuma FF8 ni dah takde watak Brian dan Mia, agak tak seronok sikitlah. Bukan apa sebab dari siri 1 hingga 7 kita tengok mereka berlakon bersama, bila takde tu rasa lainlah sikit. Nak buat camne Paul dah takde, jadi watak itu perlu dimatikan. Tapi jangan risau, walau 2 watak tu takde filem ni pasti akan hebat, gempak dan kebabooom.


Haaaaa jangan tunggu lagi, cepat² pergi beli tiket. Nanti terlepas nak saksikan aksi hebat filem ni. Sekarang pun semua pawagam dah jual advanced tiket, beli je online. Mas pun tengah usha² jugak.

Ingat tarikhnya, 13 April dah ada di pawagam!

3 ulasan:

  1. Memang kak mas ni peminat fanatik cerita ni rupanya...nampak kenal setiap pelakon...julia pun suka kak...tp layan kt CD je itu pun kena tggu lama baru keluar hehe

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com