Terkini dan Sensasi

Jumaat, 19 Mei 2017

Dapat jugak tiket final Piala FA

Assalamualaikum...(^ ^)

Yeayyyyy lompat bintang!! Ehhh terover pulak mak buyung ni, hehehee!

Mana tak gembiranya, puas Mas dah husband cari sana sini nak dapatkan tiket final piala FA ni. Mula² dah putus asa dah sebab ramai yang jual tapi harga memang lebih tinggi dari harga asal. Nasib baiklah ada adik² lelaki Mas yang ramai kawan kaki bola, jadi terus roger diaorang untuk carikan tiket. 


Dari semalam dok tunggu adik Mas bagitau ada tiket atau tidak, resah jugaklah dok menanti. Akhirnya petang ni adik bagitau tiket ada dan harga tetap harga asal. Fuhhh memang seronok tak terkata! Tapi dapat tiket dewasa je, tiket kanak² memang kawan dia tak beli. Jadi Mas ambik 3 tiket dewasa, Arfan terpaksalah guna tiket dewasa. Nasib Airis tak perlu tiket, percuma je untuk kanak² 5 tahun.

Kawan adik yang jual tu pun budak kampung Mas jugak, Mas memang kenallah. Nanti esok dia akan datang stadium dan Mas jumpa dia kat sana, bayaran pun dah buat. Tak sabarnya tunggu esok, teruja pertama kali nak tengok final bola secara langsung kat stadium ni. Termakbul jugak mengidam mak buyung ni nak pi stadium, hehehee!


Moga kemenangan milik Pahang, ale ale ale Tok Gajahku!

1 ulasan:

  1. syok tu pergi stadium..rasa keseronokan tu lain

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com