Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 17 Jun 2017

Selamat Hari Jadi Abang!

Assalamualaikum...(^ ^)

17/6/2017, Selamat Hari Jadi Abang.


Mas doakan abang panjang umur, sentiasa diberi kesihatan, murah rezeki dan sentiasa jadi suami dan babah yang terbaik untuk Mas dan anak². Sayang abang hingga ke syurga!

Hari ni birthday husband Mas, takde buat sambutan apa² pun. Bulan puasa kan, jadi kena bersederhana je. Mula cadang jugak nak makan di luar tapi kakak Atikah takde, jadi rasa tak seronok pulak. Jadi kami raikan kat rumah je tanda ingatan untuk husband! 


Pastu buka puasa nanti Mas masak apa yang husband nak makan dan buatkan kek untuk dia. Takdelah kek istimewa sangat pun, kek yang mudah dan yang Mas pandai buat je. Janji dari air tangan sendiri tanda kasih sayang, itu dah memadai kan? Menu yang husband nak makan pulak Masak Lemak Ikan Masin Nenas dan Sambal Ikan Bilis Petai, walaupun menu biasa² je tapi kita masak sendiri untuk husband ia akan jadi istimewa kan? 

Sekali lagi, happy birthday! Kami semua sayang abang.


2 ulasan:

  1. Happy Birthday.. :)

    ----
    ERAZ FADLI | Bagi Hadiah Raya Aidilfitri 2017

    http://www.erazfadli.com/2017/06/eraz-fadli-bagi-hadiah-raya-aidilfitri.html

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com