Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 23 September 2017

Teruja dengan Note 8

Assalamualaikum...(^ ^)

Uishhhhh sapa tak teruja kan? Sejak Mas jadi pengguna setia koleksi Samsung Galaxy Note ni memang tak pernah tukar telefon lain dah. Mas pernah pakai Note 1, Note 3, Note 4 dan sekarang Note 5. Setakat ni memang berpuashati dengan Samsung Galaxy Note, tak pernah ada masalah lagi.


Pastu lagilah teruja bila baru² ni Samsung dah keluarkan koleksi terbaru Samsung Galaxy Note 8. Fuhhh tengok pun dah terpikat, smart giler kan? Kalau tak fikir panjang, memang dah tempah dan beli. Tapi fikirkan banyak komitmen lain dan Note 5 yang guna ni masih elok, jadi tahan jelah perasaan tu. Tapi kalau husband sudi nak belikan sebagai hadiah, ai terima dengan hati terbuka. Hahahaa!

Tapi takpe, tak dapat sekarang boleh kumpul duit dulu kan? Dah cukup nanti baru beli, lambat pun takpe janji beli atas usaha sendiri. Macam Mas beli Note 5 ni dulu, gigih kumpul duit berblog. Cuma nak beli sekarang dah mudah sebenarnya, banyak pihak telco sediakan pakej yang menarik dan berbaloi. Pilih je mana satu samada dari Maxis, Celcom, Digi dan Umobile, pastu nak beli secara ansuran melalui Aeon Kredit pun boleh. Pilih je ikut kemampuan!



Macam Mas tertarik dengan pakej terbaru untuk dapatkan Samsung Galaxy Note 8 yang ditawarkan oleh Umobile ni, tanpa wang pendahuluan dan tiada ikatan kontrak. Pastu ada 3 pilihan pelan Ultimate Device, pilih je yang mana kita termampu. Mas memang tak pernah lagi beli handphone dari mana² pelan pakej internet ni, lebih suka beli tunai. Tapi pakej Umobile ni nampak menarik dan berbaloi! 

Ok kita survey dulu, buat masa ni belum terfikir lagi nak beli walaupun teruja aihhhhh tengok Note 8 ni. 


2 ulasan:

  1. one day nak try jugak beli handphone pakai pakej..

    BalasPadam
  2. Hahaha kita pon memnag suka samsung note gak.. mmg teruja laa bila tgk.. mcm nak beli jugak jer .. hahaha.. tapi harga tu alahai..pakai jer la dulu note 5 yang adoo ni.. lain kali kot nak tukar hehehe

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com