Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 8 September 2017

Vitamin E Cream Cosmoderm pilihan hati

Assalamualaikum...(^ ^)

Sejak diperkenalkan dengan produk Cosmoderm, Mas dah tahu kebaikan dan keberkesanannya. Dah beberapa produk yang Mas gunakan dan terbukti Mas berpuashati dengan hasilnya. Lagipun produk Cosmoderm halal dan boleh digunakan tanpa was²!

Sekarang produk Cosmoderm yang menarik perhatian dan mesti dimiliki ialah Travel Set. Memang sesuai dibawa kemana sahaja samada nak bercuti, balik kampung atau jalan², lengkap set penjagaan kulit di dalamnya. Pastu travel set ni jugak ada dijual untuk Set Umrah dan Haji, hanya RM60 kita boleh dapat Advanced Moisture Therapy Cream (50ml), Vitamin E Cream 3000 I.U. (50ml), Tea Trea Oil Magic Body Lotion (60ml) dan percuma Deep Heat Lotion (100ml). Haaaaa memang berbaloi!


Tapi hari ni Mas nak cerita lebih lanjut mengenai Vitamin E Cream 3000 I.U. yang ada dalam travel set ni, pertama kali guna memang Mas dah jatuh hati dengan krim ni. Dipercayai krim ni adalah yang terlaris dan banyak kebaikan, antaranya iaitu:

1. Terbukti berkesan dalam memulihkan semula kulit kering dan rosak, memudarkan parut jerawat, kemalangan dan pembedahan.

2. Membantu mengurangkan garis halus, kedutan, parut dan kulit kusam.

3. Amat berkesan dalam melindungi dan menyihatkan semula kulit wajah yang terdedah kepada bahan kimia yang mengikis permukaan kulit dan iklim kering, panas atau sejuk.

4. Pelembap yang berkhasiat dan kaya dengan anti oksidan untuk membaharui, melindungi dan menyihatkan kulit untuk anti penuaan dan pemudaran parut. 


Ya, memang Mas akui ianya berkesan. Mas dah pakaikan pada kulit anak² Mas yang kena sunburn teruk masa bercuti di Cherating tu. Lepas balik dari bercuti kesan sunburn tu telah keringkan kulit mereka dan mengelupas teruk serta rasa pedih. Mula tak tahu nak buat camne, pastu teringat ada Vitamin E Cream ni. Terus hari² sapu kat kulit muka mereka selepas mandi, dan dalam masa 2-3 hari dah nampak kesan pemulihan. Kulit mereka jadi lembap, pastu kesan mengelupas tu dah hilang dan tak rasa pedih lagi. Airis pun siap cakap, "Mama lembutlah kulit Airis pakai krim ni!"

Mas pun pakai jugak setiap hari untuk rawat kulit muka yang kering, yelah sekarang cuaca agak panas dan kering kan? Pastu kulit muka mudah kering dan mengelupas, jadi hari² sebelum tidur memang wajib pakai. Dalam masa 2-3 hari dah nampak kesannya, kulit jadi lembut dan licin. Nak pakai mekap pun rasa seronok, sekata je!

Lagi satu Vitamin E Cream ni sangat mudah menyerap pada kulit, teksturnya yang lembut dan tak berminyak tu sangat sesuai untuk kulit muka. Lepas cuci muka, sapu rata kat muka dan urut lembut. Memang dapat rasa kesannya!


Kalau korang pun berkenan dengan Vitamin E Cream dan Travel Set ni, senang je nak dapatkan. Boleh beli secara online di website mereka atau di kedai² terpilih seperti Watson, Guardian, Farmasi Caring, Aeon Wellness dan Vitacare. Untuk maklumat lanjut mengenai produk boleh layari:


12 ulasan:

  1. Beat sangat produk cosmoderm kan mas..semua laa best setakat yang pernah guna ni..

    BalasPadam
  2. Vit E mmg best. Sal dah consume. Bila balik keja luar mesti tak lupa nak tepek kat muka. Kembalikan keremajaan diriku !

    BalasPadam
  3. Produk cosmoderm mmg best. fiza pun guna

    BalasPadam
  4. Lisa pun dah lama pakai vit E ... best dan ngam kat muka... sbb tu kekal pakai cosmoderm hehee

    BalasPadam
  5. Sha suka pakai yg ada uv protection tu.. Huhuhu

    BalasPadam
  6. Sy bru pki cosmoderm x smpi sblan.jerawat kecil2 kt muka dh mula pudar x smpi smiggu pki.sy dh jmpa yg trbaik utk kulit muka sy.sy akn truskn pki cosmoderm

    BalasPadam
  7. Alhamdulilah memang best sangat2.saya mulai kenal poduk ni.mula-mula
    saya tengah ada alahan kulit wajah jadi begitu kering.sebab 1bln lebih saya tinggak dekat hospital menjaga suami yang tengah sakit.waktu ini saya begitu risau sebab kulit wajah saya menjadi kering dan berjerawat..bila saya pergi farmasi..ternampak Vitamin e oil Cosmoderm..dan saya baca kegunaannya.
    dan saya pun mencoba nasib untuk guna prodak ini.
    Alhamdulilah baru sahaja saya pakai 3 hari,kulit wajah saya yang kering sudah lembab kembali.
    1 minggu penggunaan jerawat saya dah mulai hilang.Alhamdulilah kerana izin Allah Cosmoderm E oil 30,000 i.u telah memulihkan kulit wajah saya.

    BalasPadam
  8. Saya pon bru try..hrap dpt la saya selesaikan msalah kulit brmyak dn jerawat ni..

    BalasPadam
  9. Memang best Cosmoderm...saya baru pki lembut je kulit muka jeragat npk lg pudar .

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com