Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 24 November 2017

Selamat Hari Lahir Airis

Assalamualaikum...(^ ^)

24/11/2017, Selamat Hari Lahir yang ke 5 tahun Nur Airis Arissa!


Walaupun dah umur 5 tahun dan dah ada adik tetap jugak nak jadi baby mama dan babah, hehehee layankan je. 6 tahun nak tunggu dapatkan dia, jadi biarlah dia manja terlebih sikit kan? Alhamdulillah dia membesar sebagai anak yang bijak dan mendengar kata, cuma kadang tu panjang akal sikit. Ada masa tak terduga setiap percakapan dan tindakan dia, sampaikan mama atau babah yang terkena.

Kami raikan harijadi dia biasa² je, takde pun jamuan meriah. Seperti biasa memang Mas suka sambut harijadi anak² serba sederhana je, tak pernah pun buat majlis untuk mereka. Yang penting ingatan tu kan? Dekat tadika dia Mas hanya sediakan goodies pack untuk bagi kawan² dan cikgu dia, kek pulak potong kat rumah dan beli KFC je untuk makan².



Mula cadang memang nak buat kek untuk dia, macam Mas buat untuk abang dan kakaknya. Dia pun beria nak mama yang buatkan kek aiskrim. Tapi apakan daya mama dah digari oleh Aiyra, tak mampu nak buat. Kang baru nak bancuh kek Aiyra dah nangis, nanti kek entah ke mana. Jadi Mas belikan je kek untuk dia, Oreo Black Forest. Dah janji tahun depan mama buatkan kek aiskrim istimewa untuk dia!


Doa dan harapan kami sebagai ibu bapa untuk dia, moga jadi anak yang solehah, berjaya dalam pelajaran dan dapat kejar cita² serta berjaya dunia akhirat. Mama, babah, kakak Atikah, abang Arfan dan adik Aiyra sayang kakak Airis!

2 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com