terkini dan sensasi

Khamis, 21 Disember 2017

Seronok dapat kolam besar

Assalamualaikum...(^ ^)

Dah lama dia berzikir kat mama suruh beli kolam baru, sebab kolam lama dah habis rosak. Tapi taulah kan nak beli benda camtu bukan murah² kalau nak yang lebih berkualiti dan tahan lama. Sebelum ni Mas beli yang murah je, pakai dalam setahun dua dah bocor dan koyak. Jadi kenalah mama kumpul duit dulu, barulah boleh nak beli kan?


Nak dijadikan cerita semalam ada dapat katalog Tesco, pastu ternampaklah promosi kolam ni. Harga sebenar RM113.00, tapi selepas promosi jadi RM49.90 je. Tunjuk kat Airis, terus dia cakap "Haaaaa bolehlah belikan untuk Airis!" Fuhhh terus kena paw, macam tau² je mama gaji hari ni. Nyesal pulak mama tunjuk kat dia, hahahaa!

Tapi takpelah memang ada niat nak belikan untuk dia, dapat pulak harga murah camtu. Jadi mampulah nak beli, lagi pun kolam tu pun besar dan nampak berkualiti. Bolehlah tahan lama sikit! Abang kakak pun boleh kalau nak masuk sama dalam kolam tu, hehehee!


Maka hari ni ke Tescolah untuk tunaikan permintaan Airis tu, seronok sangatlah dia. Balik rumah tak sabar tunggu petang, terus suruh babahnya pam isi angin. Tak sabar sangatlah nak mandi. Haaaaa ambik kau, dari pukul 5 petang sampai dekat pukul 8 malam dia berendam. Itu pun paksa keluar sebab dah malam, kalau tak lagi berjam² dia dalam tu. Siap suruh mama masukkan Aiyra sekali mandi dengan dia. Hehehee, kena tunggu Aiyra besar sikit baru boleh korang mandi berdua. 

Puashati dapat gembirakan anak² dengan rezeki gaji hari ni. Rezeki bonus nanti kita pergi jalan² pulak!

3 ulasan:

  1. wah bestnya dapat berendam dalam kolam tu ye

    BalasPadam
  2. Tesco memang selalu promo kolam ni kan..Tak pernah beli lagi wlupun anak dah berzikir..hehe

    BalasPadam
  3. kat rumah ni pakai besen jele..hehee..ruang tak besar

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com