terkini dan sensasi

Jumaat, 23 Mac 2018

Cerita bergambar [14]

Assalamualaikum...(^ ^)

Lama dah takde entri cerita bergambar, Jumaat ni Mas nak kongsilah. Lagi pun yang sebenarnya otak tepu sangat hari ni, tak tahu nak tulis cerita apa. Mungkin sebab tak sihat, pakej demam batuk selsema.

Kali ni nak buat entri cerita bergambar pasal si comel Nur Aiyra Annasya lah, cerita pasal gelagat dia yang semakin bijak tu. Gelagat itulah yang akan Mas rindu bila dah naik kerja awal April nanti, sob³ mama belum bersedia!

1. Sejak dah pandai melaju ni memang rata ceruk rumah dia nak jelajah, syok sangatlah dia. Haaa bawah kerusi memang tempat favourite dia nak masuk, pantang terlepas dari kubu bantal tu. Masa ni Mas tak tersedar dia terlepas, sekali dengar dia merengek. Bila tengok rupanya dah tersangkut bawah kerusi, tak lepas nak keluar. Hehehee tulah, sapa suruh lasak sangat!


2. Tengok apa dia buat tu, cubaan nak lepaskan diri dari kubu bantal. Padahal mama dah lapiskan bantal tu bagi tinggi, tapi dia berusaha jugak nak lepaskan diri. Bila tak berjaya terus mengamuk sakan! Macam² akal dia sekarang, makin bijak.


3. Ini satu lagi benda yang dia suka sangat nak main, kipas! Kalau dapat sampai kat kipas tu kemain seronok, diketuk²nya. Yang tak menahan laju je mulut nak mengigit kipas tu, haaa ini memang tak boleh leka. Haishhh lah adik semua benda kau nak gigit kan.


4. Haaa yang ni comel, blogger junior ni. Komputer ni memang tak boleh bawak ke bawah, laju je dia nak capai. Masa ni kakak Atikah tengah buat kerja sekolah, mama dah cakap buat kat meja. Tapi nak jugak bawak dekat dengan adik, teruslah jadi mainan Aiyra. Nak ambil semula memang susahlah, tak pasal² dia mengamuk. Hahahaa, mati kutu kakak kau dik!


5. OOTD Nur Aiyra Annasya dari umur sebulan hingga 6 bulan, haishhh cepatnya kau besar wahai anak! Minggu depan mama dah nak lepaskan kamu di bawah jagaan pihak taska, alahai kuatkanlah hati mama ni. Moga si comel mama ni sentiasa dilindungiNya!


2 ulasan:

  1. comelnya dia.. dah makin aktif tuh

    BalasPadam
  2. comel nya Nur Aiyra Annasya. doakan kin dikurniakan zuriat yg comel mcm aiyra ni ya :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com