Logo KBBA

terkini dan sensasi

Rabu, 21 Mac 2018

Raikan Johnson's 125 Tahun

Assalamualaikum...(^ ^)

Siapa sini pengguna setia barangan Johnson's Baby, sila angkat tangan. Mas memang satu keluarga gunakan produk dia, untuk diri dan husband serta anak². Produk Johnson's Baby paling Mas suka ialah bedak, losyen dan cologne, best sebab semuanya berbau wangi. 

Kalau anak² Mas memang semuanya pengguna setia produk ni sejak dari bayi sehinggalah dah besar. Anak² Johnson's Baby lah kata kan, hehehee! Mas suka gunakan kat anak² produk ni sebab ia tak beri kesan sampingan pada kulit mereka, jadi selesa sangat bila digunakan. Pastu pilihan produk Johnson's Baby ni ada pelbagai jenis, dari kulit normal hinggalah ke kulit sensitif. Jadi boleh pilih jenis mana yang sesuai dengan kulit anak².


Pastu tahun ni Johnson's Baby dah 125 tahun, wahhh lama dah dan Mas masih percaya dan guna produknya. Lagi satu sempena ulangtahun ke 125 tahun ni, pihak Johnson's Baby telah beri kejutan dan penghargaan kepada ibu² yang masih percaya pada produk mereka. Mas tak sangka terpilih dan dapat kejutan Johnson's Bucket ni, haaa seronok giler. Dapatlah pelbagai jenis produk Johnson's Baby yang sememangnya sangat berguna untuk seisi keluarga!

Menariknya sempena 125 tahun ni, pihak Johnson's ada buat Giveaway Limited Edition Vintage Tin yang akan ditulis nama korang. Haaa macam yang Mas dapat ni, 1000 tin sahaja akan diberikan. Jadi korang cepat² sertai giveaway ni, dah bermula dari 5 Mac 2018 hingga 30 April 2018. 


Cara² untuk menyertainya mudah sahaja.
Langkah 1:
Ambil dan kongsikan gambar detik² indah dan manis anda atau ahli keluarga anda menggunakan produk Johnsons di laman Facebook Johnson's Baby.

Langkah 2:
Tuliskan short caption dan tag @JohnsonsBabyMy serta hastag #Johnsons125Years.

Untuk maklumat lanjut mengenai terma dan syarat boleh layari http://bit.ly/Johnsons125YearsTC.

Haaa jangan lepaskan peluang ni ye, sama² kita raikan Johnson's 125 Tahun. Happy Anniversay!


Terima kasih Johnson's


5 ulasan:

  1. Tumpang seronok je kak shaz korang dapat..heheh

    BalasPadam
  2. happy annvsry baby johnsen

    BalasPadam
  3. bestnya pilihan johnson yang terbaik untuk si manja

    BalasPadam
  4. Produk lejen. Cantiklah tin Johnsons nampak klasik giler.

    BalasPadam
  5. Wowww cantiknya gambar.. seronok nampak keluarga bahagia Mas .. Masa anak2 masih kecil kita pon gunakan Johnson Baby untuk diaorang..

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com