Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 9 Jun 2018

Bufet Ramadan @ Hype Motorsports Hotel

Assalamualaikum...(^ ^)

Dah penghujung Ramadan ni mesti buntu kan nak masak apa, hari² jenuh dok fikir menu apa nak makan. Jadi nak selesaikan masalah tu Mas nak kongsikan satu tempat buka puasa yang harganya berpatutan serta pilihan menunya pelbagai.


Bufet Ramadan @ Hype Motorsports Hotel
Haaa semalam Mas dapat jemputan berbuka puasa di Hype Motorsports Hotel yang terletak di Seri Kembangan. Hotel ni baru saja dibuka lebih kurang setahun, dulu tapak hotel ni adalah Nouvelle Hotel. 

Bertemakan Cahaya Ramadan Hype Hotel, tahun ini mereka menyajikan 2 hidangan istimewa iaitu Nasi Bukhari dan Kambing Bakar. Ada jugak pelbagai menu yang terdiri dari masakan melayu seperti Lemak Cili Api Ketam + Udang, Kari Ikan + Bendi, Kurma Daging, Ayam Percik Kelantan, Gulai Tempoyak Ikan Patin, Daging Bakar Black Pepper dan Gulai Kawah. Pastu ada jugak Pecal, pelbagai pilihan Kerabu, pelbagai jenis ulaman, kuih muih tradisional, Rojak Buah dan aneka pilihan buah-buahan. 






Selain daripada tu ada disediakan pilihan makanan seperti Pasta, Roti, Sup Cendawan, Roti Canai, Nasi Impit + Kuah Kacang, Mee Rebus, Char Kuew Tiaw, ABC, Aiskrim dan ada jugak Kids Counter. Memang banyak sangat pilihan makanan, rasanya lebih 50 jenis. Gerenti puashati dapat cuba semua menu² ni!




Harga bufet pulak sangat berpatutan, berbaloilah dengan pilihan menu yang ada. Harganya ialah RM58 untuk dewasa dan RM28 untuk kanak² berumur 6-12 tahun, haaa murah kan? Jadi kalau berminat nak cuba bufet ni boleh buat tempahan dengan menghubungi talian 03-89395555 / 017-3831034.


3 ulasan:

  1. style betul buffet ramadhan hotel ni. suka!

    BalasPadam
  2. Gulai tempoyak ikan patin tu memang best. Rasa isi ikannya manis langsung takde bau hanyir.

    BalasPadam
  3. aduh tengok kambing ituuu sedapnya nampak =P

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com