Logo KBBA

terkini dan sensasi

Ahad, 17 Jun 2018

Happy Birthday Abam Bomba

Assalamualaikum...(^ ^)


Alalala abam bomba punya birthday ek hari ni, Selamat Hari Lahir Abang. Moga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki, diberi keberkatan dunia dan akhirat. 

Takde buat sambutan apa² pun, dah berusia ni tak perlulah kan? Cukup sekadar ucapan, itu pun dah bermakna. Hadiah pun tak belikan apa² pun, tunggu bajet lepas raya ye. Hehehee, kalau ikutkan husband tak nak pun tapi nak jugaklah bagi sesuatu kat dia sebagai tanda ingatan dan kenangan. 


Pastu setiap tahun hari jadi husband diraikan bersama dengan Hari Bapa, haaa senang boleh raikan bersekali je. Cuma kami memang takdelah buat pun, dah rasa benda tu tak perlu. Bagi ucapan pun cukuplah, Mas tahu dia babah yang terbaik dah untuk anak². Tapi nanti nak jugaklah keluar makan² satu keluarga, masa raya ni payah sikit sebab anak² sibuk nak beraya. 

Selamat Hari Lahir dan Hari Bapa Babah!

1 ulasan:

  1. Selamat hari raya Kak Mas dan Happy Birthday untuk suami kak Mas

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com