Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 25 Jun 2018

Juara Travel : Agensi pilihan untuk Pakej Umrah

Assalamualaikum...(^ ^)

Sebut je pasal umrah hati terus terdetik, mampukah aku jejakkan kaki ke Tanah Suci Mekah. Haaa memang impian setiap umat Islam kan, moga rezeki Mas pun ada untuk ke sana nanti. Tapi sebelum nak merancang ke sana, perkara paling penting kenalah cari agensi yang betul² terbaik untuk aturkan perjalanan umrah kita.

Bukan sahaja terbaik tapi yang diyakini, dipercayai dan dikenali oleh ramai pengguna. Bila pilih agensi yang tepat barulah tiada kes penipuan seperti camni berlaku, nanti kita yang naya. Dah berhabisan wang ringgit tapi ibadah umrah tak dapat ditunaikan, sedihnya kan? Sebab tu bagi Mas sebelum rancang apa², penting cari dulu agensi yang dipercayai dan boleh beri jaminan terbaik pada kita!


Juara Travel: Agensi Pilihan Untuk Pakej Umrah
Pernah dengar pasal Juara Travel & Tours Sdn. Bhd, haaa katanya agensi ni pilihan terbaik untuk pakej umrah. Ramai dah dok sebut² dan rekemenkan Juara Travel ni. Buka website mereka di www.juaratravel.com.my memang banyak pakej² umrah yang ditawarkan, ada macam² pakej. Pilih saja mana satu yang kita nak, semuanya berikan harga yang sangat berpatutan. Yang menariknya harga pakej² ni boleh dibayar secara ansuran, haaa mudah kan? Takdelah kita perlu keluarkan duit sekaligus, sebelum pergi boleh selesaikan bayaran secara ansuran. Bila nak pergi dah selesai buat bayaran!


Pastu kat website Juara Travel tu ada jugak pakej ziarah dan pelancongan seperti ke negara Turki, Balkan, China, Indonesia, Vietnam, Korea dan banyak lagi. Pakej yang ditawarkan tu termasuk harga tiket penerbangan tau, siap ada tour guide. Lagi satu kalau buat tempahan awal di website mereka, korang boleh dapat diskaun RM100 tau. Huishhh memang berbaloi ni, rugi tak pilih Juara Travel. Selain itu ada jugak disediakan pakej pelancongan secara berkumpulan, harga pulak memang promosi kaw². Haaa cepat layari www.juaratravel.com.my tu, mesti rambang mata nak pilih promosi yang menarik.


Promosi Pakej Umrah Juara Travel 2018
Pastu kalau korang ada bercadang nak pergi Umrah tahun 2018 dalam bulan Oktober, November atau Disember nanti, bolehlah pilih Juara Travel. Mana tau ada kawan², keluarga, geng taman, geng surau, geng mengaji, geng pejabat atau korang sendiri yang nak pergi umrah, bolehlah segera daftar dengan Juara Travel sebab tengah ada tawaran menarik pakej Umrah:

1. Pakej bermula dari RM6,290;
2. Pakej termasuk: Tiket penerbangan Etihad/Oman/Saudi/Malaysia Airlines. (Bergantung kepada tarikh yang akan dipilih);
3. Penginapan hotel 3/4/5 bintang;
4. Barang kelengkapan seperti beg Juara Travel 1 set ada 4 jenis (beg besar, luggage beg, beg telekung dan sling beg untuk pakej selain pakej ekonomi);
5. Penyediaan kursus umrah secara berjadual sebelum berangkat;
6. Mempunyai muassasah sendiri dengan mengeluarkan visa umrah;
7. Mutawwif/Pembimbing Umrah Yang Berilmu
8. Program kuliah di tanah suci;
9. Jadual penerbangan yang CONFIRM terbang;
10. Penggunaan alat bantuan komunikasi RECEIVER semasa pelaksanaan ibadah umrah PERTAMA;
11. Jarak hotel yang dekat/sederhana; dan
12. Mempunyai barisan staf di Madinah dan Makkah yang professional.


Moga perkongsian ini sedikit sebanyak dapat beri manfaat pada semua, dan jadikan Juara Travel agensi pilihan untuk umrah korang. Insya Allah ianya pilihan tepat dan boleh bantu perancangan umrah korang dengan sebaiknya. Info lanjut mengenai Juara Travel & Tours Sdn. Bhd:


Nombor untuk dihubungi
Pejabat: 03-92267105
Whatsapp: www.wasap.my/601156511424
Whatsapp: www.wasap.my/60193888710


2 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com