Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 11 Jun 2018

Reka Personalized Gifts hanya di Printcious

Assalamualaikum...(^ ^)

Bila hari jadi nak beli hadiah!
Bila ulangtahun perkahwinan nak beli hadiah!
Bila dapat bayi baru nak beli hadiah!

Camtulah kan, apa saja hari istimewa pasti korang nak belikan hadiah untuk yang tersayang. Haaa untuk memudahkan korang nak cari atau pilih hadiah tu, ni Mas nak kongsikan satu website dimana korang boleh reka sendiri hadiah² tersebut mengikut desigan yang disukai. Menarik kan, jom baca untuk ketahui lebih lanjut.


Inilah website tu, www.printcious.com. Dalam web ni korang boleh reka sendiri hadiah² menarik untuk dihadiahkan kepada yang tersayang, pastu tak perlu pening kepala nak fikir hadiah apa nak bagi sebab Printcious dah bagi personalized gifts ideas untuk dipilih. Daftar je sebagai ahli, terus dah boleh reka hadiah. Korang boleh reka graphic tee, colour mug, magic mug, cushion, canvas, ceramic tile, puzzle dan macam². Fuhhh best betul kan, macam² pilihan ada.

Yang lagi menarik pada hadiah² yang korang reka tu boleh letak gambar sendiri bersama yang tersayang, wahhh boleh cipta memori indah bersama ni. Contoh customized gifts ideas ada diberi supaya korang dapat idea rekaan apa nak buat, seronok betullah.





Lagi satu pilihan hadiah² yang nak direka terdapat untuk pelbagai kategori. Ada hadiah untuk lelaki, untuk wanita, untuk hari jadi, untuk ulangtahun perkahwinan dan pelbagai lagi. Memang sah tak buntu korang nak pilih dan pastu akan seronok korang dok reka² sendiri hadiah untuk yang tersayang. Pastu nak reka hadiah tu mudah sangat, ikutkan je 3 langkah mudah ni dan hadiah korang siap untuk diposkan. Yang syoknya sekarang ada diskaun 30% dan penghantaran percuma atas belian RM50.


Pastu kalau korang nak buat name badges for university, boleh hubungi buttonbadge2u.com. Atau pun jika korang nak buat parti hari jadi dan nak beri kelainan pada para tetamu boleh sediakan prom night photo booth. Haaa memang pilihan terbaik tu, bolehlah para tetamu abadikan kenangan terindah mereka.

Apa tunggu lagi korang, cepat² pilih hadiah mana nak berikan kepada yang tersayang. Mas pun nak pilih jugak untuk hadiah pada suami dan anak Mas, hari jadi diaorang bulan Jun ni. Memang banyak pilihan menarik, tak perlu dah Mas nak pening nak beli hadiah apa untuk diaorang. Printcious kan ada, untuk maklumat lanjut boleh layari:

Contact: 019-3232502

8 ulasan:

  1. senang betul nak buat gift sekarang ya k.mas...hanya di hujung jari

    BalasPadam
  2. Waaa...saya suka Printcious ni kak Mas... buka website diorang buat rambang mata. Plan nak beli untuk hadiah orang lain, tup tup beli untuk diri sendiri pula... huhuhu...

    BalasPadam
  3. Ni buat hadiah untuk oranv best ni..leh letak gambar penerima hadiah nnti..

    BalasPadam
  4. Pernah buat bantal sini , cantik

    BalasPadam
  5. sennag dan mudah..design sendiri, bagi dekat org tu..hehee..mesti dia suka..best printcious ni

    BalasPadam
  6. Lawa la bantal tu. Buat gift mesti kawan suka

    BalasPadam
  7. bila ada customized hadiah macam ni ada sentimental value =D

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com