Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 6 Ogos 2018

Gempak Merdeka 2018 Bangi Wonderland

Assalamualaikum...(^ ^)

Korang dah pernah pergi Bangi Wonderland ke, Mas dah pergi baru² ni. Memang seronok sangat, bacalah kisah Teruja dapat ke Bangi Wonderland ni!

Haaa dah baca, seronok kan? Kalau nak rasa jugak keseronokan tu dan dapat tiket masuk percuma ke Bangi Wonderland, korang kena baca sampai habis tau. Bukan tiket je percuma, makan tengahari pun ditanggung jugak. Pastu siap boleh bersantai bersama artis² pilihan lagi. Walahhhhh berbaloi sangat ni!

Gempak Merdeka 2018 Bangi Wonderland.
Pihak Bangi Wonderland Themepark & Resort akan memilih secara rawak 5 peminat bertuah untuk bersantai secara eksklusif bersama artis² pilihan. Tiket masuk dan makan tengahari adalah percuma tapi hanya 1 orang untuk 1 penyertaan tau. Jadi kalau nak, cepat ikut cara yang semudah ABC ni:

1. Cepat² share/repost video ni dan beritahu "Saya nak bersantai Gempak Merdeka bersama (Nama Artis) di Bangi Wonderland!" .


2. Tag FB Bangi Wonderland Themepark & Resort atau IG @officialbangiwonderland dan sertakan hastag #GempakMerdeka2018.

3. PM FB Bangi Wonderland Themepark & Resort atau IG @officialbangiwonderland maklumat penyertaan:
i. Screenshot post yang korang dah share/repost
ii. Nama Penuh, Nombor IC, Nama FB/IG dan Nombor Telefon.

Kempen ini eksklusif untuk 5 orang peminat sahaja bersama setiap artis, nyatakan hanya satu nama artis sahaja. Boleh pilih ikut tarikh di bawah ni:
18 Ogos (Sabtu): Ella & Aishah
19 Ogos (Ahad): Achey Bocey & Tomok
25 Ogos (Sabtu): Nabila Razali & Sufian Suhaimi
26 Ogos (Ahad): Black Hanifah & Hazama

Tapi kena cepat² tau sebab kempen ini bermula pada 3 Ogos 2018 dan tamat pada 9 Ogos 2018 (Khamis) @ jam 4 petang. Pastu cabutan dan pengumuman keputusan akan dibuat pada 10 Ogos 2018 dan akan disiar melalui FB Live Bangi Wonderland Themepark & Resort. Haaa jangan tunggu lagi tau, cepat² kongsikan video tu. Manalah tau korang bertuah!


Lagi satu khabar gembira, bulan Ogos ada promosi tiket lagi tau sempena Gempak Merdeka 2018 ni. Harga tiket murah dan berbaloi sangat, rugi tau korang tak pergi. Mas pun nak bawak anak² lagi sekali, tak puas main air dan slide masa pergi hari tu. Ada cuti sekolah pulak tu bulan Ogos ni, memang sesuailah bawak anak² bergembira sambil mandi manda.

Jom korang ke Bangi Wonderland, pasti teruja. Dapatkan maklumat lanjut disini:


Waktu operasi Bangi Wonderland
Isnin, Rabu, Khamis & Jumaat:
11.00 pagi – 6.00 petang

Sabtu, Ahad, Cuti Sekolah & Cuti Umum:
10.00 pagi – 6.00 petang

Tutup setiap hari Selasa kecuali semasa Cuti Sekolah dan Cuti Umum

5 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com