terkini dan sensasi

Khamis, 30 Ogos 2018

Ulangtahun perkahwinan ke-16

Assalamualaikum...(^ ^)

Ya Allah, syukur sangat! Kami masih dipanjangkan usia untuk raikan ulangtahun perkahwinan yang ke 16 tahun, Allah masih pelihara hubungan cinta kami. Moga kami terus cinta hingga je akhir hayat, dan dapat besarkan anak² bersama. Banyak dah asam garam pahit manis selama 16 tahun, dan moga ia berterusan hingga ke tahun² mendatang. 


Tahun ni takdelah jalan² sambut anniversary sebab kena kerja kan, anak² pun kena sekolah. Nak raikan esok, husband pulak kerja. Pastu nak ambik cuti kang baru je lagi lepas cuti raya haji hari tu, lagi pun nak simpan cuti untuk anak² periksa. Jadi tahun ni kami buat ala kadar je, janji dapat raikan ulangtahun tu. Hujung tahun baru kita pergi jalan²!

Fikir punya fikir mana nak raikan hari bahagia ni, terus teringat ada Floria. Haaa Mas kan suka bunga, jadi pergi tengok bunga jelah. Boleh jugak ambik gambar cantik², ala² romantik dikeliling bunga gitu. Pastu boleh jugak tengok bunga api malam merdeka, haaa janji ada kenangan manis di hari ulangtahun ni. Cukup best dah tu bagi Mas.


Tiket masuk Floria pun dah beli online je, senang tau dan ada diskaun 20%. Nanti nak beli kek jugak, boleh lepak tepi tasik kat Floria tu. Haaa potong kek sambil makan² dengan anak², romantik jugak kan? Haaa tak sabar tunggu balik kerja ni!

Happy Anniversary Abang, terima kasih atas segalanya selama 16 tahun ni. 

3 ulasan:

  1. happy 16th wedding anniversary kak mas. semoga kak mas dan suami terus bahagia bersama anak-anak hingga ke Jannah nanti

    BalasPadam
  2. happy wedding anniversary mas :D

    BalasPadam
  3. moga kekal hingga jannah kak.
    aamiin

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com