Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 23 November 2018

Althea Milk Peel Cream Mask

Assalamualaikum...(^ ^)

Korang suka pakai mask tak? Mas biasa buat masker tomato atau putih telur je, jarang nak beli mask yang jual kat drug store tu. Tapi bila Mas dapat cuba satu produk mask dari Althea Korea ni, terus terpikat tau. Haaa jom baca apa yang best sangat mask ni! 


Althea Milk Peel Cream Mask
Inilah produknya, satu jenis mask yang berasaskan ekstrak protein susu yang mampu melembabkan dan menguatkan sel kulit. Pertama kali tau Mas cuba mask berasaskan susu ni, memang rasa lain sangat bila dah cuba pakai. Baunya yang wangi seakan susu serta lembut je pada kulit muka bila dipakai, tak rasa sangat macam korang pakai mask tau. 


Yang paling menarik tentang Mas ni ia berbentuk krim pekat yang mengandungi ekstrak AHA dan BHA. Kedua² bahan ini mampu melembapkan kulit, serta sangat sesuai untuk kulit berjerawat dan sensitif. Bila pakai mask ni kat muka, krim akan bertukar menjadi buih² halus yang lembut pada kulit. Walaupun rasa macam geli² je bila krim tu berbuih tapi kulit akan jadi segar je selepas pakai. Haaa tengoklah kulit Mas lepas gunakan Milk Peel Cream Mask ni, kulit rasa segar dan lembut je.


selepas gunakan Milk Peel Cream Mask 


Botol yang mesra pengguna
Satu lagi yang buat Mas suka sangat dengan mask ni ialah bentuk botolnya yang mesra pengguna. Korang hanya perlu buka penutup pastu tekan je sikit kat muka, dah boleh ratakan. Tak perlu risau krim tu akan meleleh merata², sebabnya bila ditekan baru ia akan keluar. Jadi boleh jimatkan penggunaan, takdelah terlebih guna ke kan? 

Pastu nak simpan pun senang, bersihkan dan tutup penutupnya. Krim mask akan tersimpan rapi di dalam botol, takdelah terdedah pada kotoran luar. Nak bawak ke mana saja pun mudah, sebabnya krim tak akan tertumpah merata². Campak je dalam handbag atau beg make-up, dah boleh bawak bercuti atau jalan². Haaa barulah boleh jaga kulit dengan sempurna walaupun pergi bercuti!



Harga yang ekonomi
Jangan risau tentang harga tau, memang ekonomi dan berpatutan. Sekarang lagilah ada 10% diskaun, sebab produk ni baru di pasaran. Korang boleh cepat beli di website Althea Korea, hanya RM32 dan dapat penghantaran percuma tau. Fuhhh berbaloi sangat tau, rugi sangat kalau korang tak beli sekarang. 

Serius best sangat mask ni tau, Mas berani rekemen kat korang sebab Mas dah cuba pakai!

3 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com