Logo KBBA

terkini dan sensasi

Rabu, 28 November 2018

Althea Petal Velvet Sunaway

Assalamualaikum...(^ ^)

Korang hari ni Mas nak kongsi lagi satu pasal produk Althea, hehehee tak habis² lagi pasal produk dari Korea ni kan? Bukannya apa, sebab produk² dari Althea semuanya best sangat. Jadi Mas kenalah kongsi dengan korang, lagi pun Mas dah cuba dan Mas memang sarankan sangat!


Althea Petal Velvet Sunaway
Kali ni Mas nak kongsi pasal produk sunscreen, Petal Velvet Sunaway namanya. Mas ni tak suka sangat tau pakai sunscreen, sebabnya sesetengah tu rasa melekit dan tak selesa bila dipakai. Jadi kadang tu Mas biar je kulit sunburn dek kerana takde sunscreen yang best dipakai. Tapi bila dah cuba produk dari Althea ni terus tersuka, terus nak lindungi kulit dari sinaran UV.

Petal Velvet Sunaway ni diformulasi dari Damask Rose sebagai bahan utama, ianya membantu melembabkan dan menghaluskan kulit. Teksturnya cair dan sangat ringan tau, jadi sangat senang meresap pada kulit dan yang paling best ianya tak melekit bila dipakai. Haaa itu yang Mas suka sangat, bila pakai tu kulit rasa selesa dan lembut sangat!


Pastu formula perlindungan SPF50 + UV di dalamnya dapat membantu melindungi kulit dari sinaran matahari yang berbahaya. UVA dan UVB di dalamnya jugak mempunyai gred perlindungan tertinggi PA++++. Jadi memang sesuai sangat ianya dipakai bila korang nak pergi bercuti di luar kawasan yang cuacanya agak panas. 

Mudah dibawa + harga berpatutan
Botolnya yang comel dan saiznya yang kompak memang sangat mudah dibawa ke mana saja. Letak je dalam beg mekap atau handbag, korang tak risau nak bawak pergi bercuti atau jalan². Pastu penutupnya yang ketat dan rapat menhalangnya dari tertumpah merata bila di bawak dalam beg. 


Bab harga pulak korang tak perlu risau, memang berpatutan sangat. Dengan saiz 55ml, ia hanya berharga RM43 sahaja. Nak beli boleh dapatkan di website https://my.althea.kr

Jadi Mas memang sarankan korang cuba Petal Velvet Sunaway ni, dah cuba pasti terpikat. Mas yang tak suka pakai sunscreen ni pun dah wajib pakai setiap hari sebelum pakai mekap tau. Jadi dah tak risau jika terkena sinaran matahari!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com