Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 25 Disember 2018

Body Sparkling Mist Althea x Titi Kamal

Assalamualaikum...(^ ^)

Wanita memang obses dengan kecantikan, tanpa mengira usia dan rupa kan? Cuma kalau setakat muka lawa, pakaian cantik tapi badan berbau memang terus semuanya jadi hodoh kan? Haaa sebab itulah kita sebagai wanita bukan sahaja kena jaga penampilan rupa tapi bau badan pun kena jaga, kena sentiasa wangi dan segar sepanjang masa. 


Bila badan kita berbau wangi dan segar kita akan rasa lebih yakin nak berhadapan dengan orang, dan orang lain pun akan selesa nak mendampingi kita. Sebab wangian ni boleh mengubah mood seseorang tahu, contohnya orang tu tengah stress tapi terhidu bau badan seseorang yang kurang menyenangkan pasti dia akan makin stress. Betul tak?

Pastu kalau nak memilih wangian yang hendak dipakai ni janganlah yang terlalu kuat baunya, kadang ia boleh melemaskan deria bau orang lain. Pilihlah wangian yang berbau lembut, segar dan selesa bila dibau. Wangian yang buat orang lain selesa dan kita pun rasa selesa. Haaa Mas dah jumpa tau wangian yang camtu, memang dah jatuh cinta lah bila pertama kali menghidunya!


Body Sparkling Mist oleh Althea x Titi Kamal
Inilah wangian yang paling Mas suka sekarang, serius baunya sangat wangi dan menyegarkan. Bila disembur ke seluruh badan rasa tenang dan selesa je, pastu paling penting baunya tidak terlalu kuat dan ianya tahan lama. 

Body Sparkling Mist ini mengandungi ekstrak dari pelbagai jenis bunga dan buah-buahan antaranya Sweet Orange, Fresh Peach dan Elegant Roses. Sebab itulah baunya sangat wangi dan segar, kerana ia digabung secara harmonis untuk memberi keselesaan kepada si pemakai. Yang paling best ianya tidak melekit dan tidak memberi kesan sampingan jika disembur pada pakaian. 


Ini adalah antara bahan utama yang terdapat dalam Body Sparkling Mist oleh Althea ni:

1. Damask Rose Water - Ia memberikan aroma yang cukup lembut kepada kulit

2. Sweet Orange Oil - Baunya yang cukup menyegarkan membuatkan pemakai rasa selesa

3. Elder Flower Extract - Memberikan bau yang feminin, menyejukkan serta melegakan kulit

Kolaborasi Althea x Titi Kamal
Kalau korang nak tahu wangian Body Sparkling Mist ini ada kolaborasi terbaru Althea dan Titi Kamal. Titi Kamal merupakan pelakon dan penyanyi Indonesia yang sangat cantik, berbakat dan pandai berfesyen. Beliau jugak merupakan ikon kecantikan di seluruh Asia Tenggara. Dek kerana keanggunan dan keperibadian Titi Kamal maka Althea memilih beliau sebagai ikon yang mewakili Body Sparkling Mist ni. Memang sesuai sangat beliau dengan wangian yang cukup wangi, segar dan elegan ni. 


Pilihlah Body Sparkling Mist Althea
Korang kena beli tau wangian ni sebab ianya sangat sesuai untuk teman kecantikan wanita. Botolnya yang comel dan bersaiz kecil memudahkan untuk dibawak ke mana saja, campak je dalam handbag dan korang boleh pakai bila² masa sahaja untuk kekal segar. Harganya pun sangat berpatutan iaitu RM35 untuk botol 100ml. 

Haaa apa lagi cepatlah beli, mesti korang akan suka dengan baunya yang wangi dan segar tu. Layari website https://my.althea.kr untuk pembelian.


7 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com