Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 4 Disember 2018

Cermin mata murah untuk anak dengan kanta Alpha Blue 420

Assalamualaikum...(^ ^)

Siapa ada anak² yang pakai cermin mata, tapi takde bajet yang besar untuk buat cermin mata tu. Nak pulak ada 2-3 orang anak yang pakai cermin mata, lagilah banyak kos diperlukan.

Haaa jangan risau, ni Mas nak kongsikan satu kedai cermin mata yang menawarkan harga murah teruk + berbaloi untuk wang ringgit korang. Pastu cermin matanya pun berkualiti, setimpal dengan harganya. 


Kedai Cermin Mata Eyes Vision Optical
Inilah nama kedainya, terletak di Sungei Wang Plaza. Kebetulan Mas memang nak buatkan cermin mata untuk Atikah, sebab dia nak tukar cermin mata yang boleh lindungi mata ketika tengok komputer atau telefon. Pastu Mas pun ada baca review rakan² pasal kedai ni, memang mereka cakap harga murah sangat. Haaa apa lagi pucuk dicita ulam mendatang lah!

Sebaik sampai je depan kedai tu,terus terpaku tengok promosi harga ni. Hanya RM65 untuk frame + lenses, uishhh biar betul ni. Memang dah teruja masa tu, terus fikir nak tukar cermin mata baru untuk diri sendiri jugak. Hehehee sekali harung kan, benda dah murah. Pastu bila tengok pilihan bingkai yang ada memang rambang mata, ada lebih 5000 design tau tak. Haaa dekat sejam lebih jugak kami anak beranak dok pilih bingkai yang sesuai. 


Bila dah pilih bingkai yang sesuai terus Mas diberi penerangan pasal pemilihan kanta pulak, dan hanya di Eyes Vision Optical ni ada kanta Alpha Blue 420. Haaa Mas pun terujalah nak tahu apa kelebihan kanta ni, jadi Mas diberi penerangan jelas serta demo pasal kanta ni. 

Rupanya kelebihan kanta Alpha Blue 420 ni memang memikat hati Mas, antaranya:

1. Anti silau dan pantul cahaya, jadi memang sangat sesuai untuk yang memandu malam.

2. 100% tapis sinar UV, memang pilihan tepatlah untuk anak yang selalu mengadap komputer dan ibu bapa yang selalu mengadap smartphone tu.

3. Cermin nipis, jadi kalau pakai tu rasa selasa sangat.

4. Ada 12 lapisan coating, ini mengurangkan refleksi, tahan lasak dan tahan calar.

5. Kanta Alpha Blue 420 ni jugak kalis air.

Menarik kan kelebihan kanta ni, pastu harganya pun murah sangat sangat. Cuma RM60 sahaja, mata korang dapat dilindungi dengan baik. Uishhh berbaloi betul, frame + kanta Alpha Blue 420 hanya RM125. Haaa dah dapat Atikah cermin mata baru, senyum lebar arrr! Kalau nak buat untuk 2 orang anak pun tak terasa sangat, hanya RM250 sahaja. Dah dapat 2 cermin mata kan?


Haaa sebab itulah Mas sarankan korang bawak anak² ke kedai ni kalau nak buat cermin mata. Memamg dah jimat sangat tu, Mas siap buat cermin mata untuk diri sendiri dan husband jugak. Tak sampai RM500 pun, dah dapat 3 cermin mata baru. Lagi satu korang tak perlu tunggu lama, hanya 1 jam cermin mata dah siap. Tak perlu nak datang semula 2-3 kali. 

Jadi pastikan korang datang ke kedai Eyes Vision Optical ni, ada 4 outlet tau. Semua terletak di Ground Flour Sungai Wang Plaza. Pergi tahu, rugi korang tak rebut promosi ni!



7 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com