Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 28 Januari 2019

Tamat dah 2 drama ni!

Assalamualaikum...(^ ^)

Selepas ketagih giler dengan drama Cinta Tiada Ganti, 2 drama ni jadi kegilaan iaitu Lelaki Kiriman Tuhan dan Pujaan Hati Kanda. Memang tak missed setiap episod, sampai masa dah terpacak depan TV.


Ikutkan Mas ni jarang tengok lakonan Mira Filzah dan Remy Ishak tu, tapi bila mereka berlakon dalam 2 drama ni terus terminat dengan lakonan mereka. Nampak romantik dan sweet sangat lakonan tu, memang dok senyum² simpul je bila tengok babak romantik mereka.

Nampaknya gandingan mereka memang menjadi, sampaikan ramai peminat yang dok sibuk suruh mereka couple in reality. Hehehee Mas tak ambik kisah sangat bab tu sebab kurang ikuti sangat gosip artis ni, tapi kalau dah jodoh mereka Mas suka je. Sebab mereka nampak sepadan sangat kan?

Hari ni dah episod akhir untuk 2 drama ni, lepas ni takde dah Mas dok tunggu pukul 7 malam setiap hari Isnin hingga Jumaat lepas ni. Pastu takde dah Isnin yang indah bila dok tengok kisah cinta Raid dan Naira, semua dah habis. Tapi kalau nak marathon boleh je tengok kat Youtube TV3 dan Astro On The Go, haaa boleh tengok tanpa henti.


Mas pun mesti marathon punya, puashati sikit tengok tanpa iklan ni. Yelah rindu nak tengok gandingan Mira dan Remy tu, walaupun dua² drama pengakhirannya gembira tapi seronok tengok gandingan romantik dan manis dari 2 orang tu! Moga ada lagi gandingan mereka dalam drama² yang menarik lepas ni!

1 ulasan:

  1. saya tengok pujaan hati kanda sampai habis. tengok pun sebab nak tengok remy ishak. hahahha

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com