Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 1 April 2019

Boling Puspanita 2019

Assalamualaikum...(^ ^)

Haihhh dah lama sebenarnya tak membaling bola boling ni, sekali Ahad lepas diajak pulak sertai Boling Puspanita. Niat hati mula nak tolak je, bukan apa takut tak boleh perform je. Yelah kesian dekat ahli kumpulan, nanti disebabkan Mas markah merundum teruk!


Tapi kawan Mas ajak jugak main, sebab dah takde siapa boleh main. Nasiblah Ahad tu bola dan kasut bagi kerjasama baik jugak, berjayalah capai markah lebih 100 untuk ketiga² games. Cuma antara 4 orang tu markah Mas yang paling rendah, 300 lebih je untuk tiga games. 

Walaupun tak menang apa² hadiah tapi sekurangnya kami team KKM dalam ranking 10 terbaik. Kiranya markah Mas yang rendah tu membantu jugaklah, takdelah main sia² je kan? Dan juara pada Ahad tu milik Puspanita Selangor, hebat diorang ni. Keseluruhan 3 games jatuhan pin sebanyak 2000 lebih!



Tapi Mas tak pulang dengan tangan kosong, walaupun tak menang tapi Mas bertuah. Tak sangka nombor 146 tu dapat grand prize, dapatlah lampu tidur seramik dari Kraftangan Malaysia. Berbaloilah kan, takdelah balik dengan tangan kosong. 

Seronok sebenarnya sertai Boling Puspanita ni, dapat berkenalan dengan ahli Puspanita dari pelbagai agensi dan kementerian. Pastu hadiah yang diberi pun agak lumayan, berbaloi. Moga tahun akan datang Mas dapat sertai lagi kejohanan Boling Puspanita ni.




3 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com