Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 2 April 2019

Puspanita Ladies Nite 2019

Assalamualaikum...(^ ^)

Haaa memang jemputan mengejut sangat, pukul 3 petang baru kawan tanya nak pergi tak Ladies Nite Puspanita. Mas tanyalah tema apa, sekali dia kata tema watak dalam filem. Hurmmm memang tak sempatlah nak cari baju ikut tema, jadi pakai jelah baju yang ada. 


Jadi Mas pilih untuk pakai kebaya pendek je, nampaklah ala² Saloma dalam filem P.Ramlee. Hehehee watak dalam filem jugak kan? Tapi takdelah nak ikut gaya Saloma sangat, nampak sipi² kira bolehlah!

Yang bestnya bila melangkah masuk ke dewan Puspanitapuri tu memang meriah sangat, macam² gaya watak ada. Ada Cinderella, Snow White, Puteri Elsa Frozen, Repunzel, Cat Woman, Harry Potter, Beauty and The Beast, Puteri Gunung Ledang dan banyak lagi. Watak yang paling banyak digayakan dah tentulah Maleficent, nampak tanduk je depan belakang kiri kanan. Hahahaa macam persatuan Maleficent berkumpul je! 

Mas pujilah inisiatif diaorang ni mengikut tema dinner, sanggup berhabis duit. Bagi yang menang pakaian terhavoc memang berbaloilah berhabisan duit, yang tak menang pulak akan dapat kepuasan. Yelah dinner setahun sekali kan, apa salahnya. Mas ni kalau dapat jemputan awal konpem dah jadi Ironman malam tadi, hahahaaa!


Pastu yang menariknya pergi dinner Puspanita ni, hadiah cabutan bertuah dia sangat best. Semalam 5 hadiah grand prize lumayan sangat, ada 4 buah TV dan sebijik telefon bimbit Huawei. Yang dapat pulak semua kakak² yang pakai baju kurung je, tak payah baju havoc² tapi menang cabutan bertuah. Memang rezeki masing²! Mas pun bertuahlah jugak, tapi takdelah hadiah grand prize. Dapat ni je, jadilah dari takde kan?

Ini antara watak² dalam filem yang sempat Mas ajak selfie, ini yang menarik perhatian Mas. Banyak lagi sebenarnya cuma tak sempat nak ajak, ramai sangat. Moga dinner akan datang dapatlah Mas sertai lagi dan diajak lebih awal, dapatlah ikut tema kan?

watak Valak

The Red Queen

Princess Fiona

Naruto

Red Indian

2 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com