Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 9 April 2019

Shopping di Althea

Assalamualaikum...(^ ^)

Sejak menjadi sebahagian dari komuniti Althea Angels, Mas memang dah jatuh cinta dengan produk² dari Althea Korea ni. Tapi disebabkan Mas pencinta makeup jadi produk² makeup lah yang paling Mas suka, cepat je habis bila pakai. Pastu bila tengok website Althea tu, ada je alat makeup yang berkenan nak beli. 


Jadi minggu lepas sajalah cuci² mata kat website Althea, tengok alat makeup semua berkenan. Lagi pun ada barang yang memang nak beli, jadi Mas tengok² dulu. Bila dah dapat yang berkenan dan memang nak beli terus masuk kat cart dulu, nanti baru buat pembayaran. Dalam masa yang sama nak tengok jugak berapa banyak dah reward points yang terkumpul. 

Althea ni memang ada bagi reward points kat semua Angels jika dapat siapkan task review dalam masa yang ditetapkan, sekali bagi 30USD. Haaa nanti points tu boleh digunakan untuk shopping kat website Althea, berbaloi sangat. Mas pun baru pertama kali shopping dengan reward points ni, sebab selama ni buat tak tahu je. Hahahaa nasib points tak expired!

Bila Mas tengok reward points yang terkumpul ada 120USD, haaa apa lagi lompat bintanglah. Banyak jugak boleh shopping, 4-5 barang yang nak beli tu memang cukup² dengan points tu. Teruslah checkout dengan hati yang gembira, dapat jugak membeli belah barang yang Mas nak sangat beli. Puashati tau sebab dapat gunakan reward points yang terkumpul tu. 


Lagi pun semua produk Althea ni memang best guna, kebanyakannya serasi dengan kulit Mas. Yang paling Mas suka 2 produk makeup ni, iaitu Flawless Creamy Concealer dan Watercolor Cream Tint. Memang sangat membantu untuk Mas nak makeup cantik² dan berseri setiap hari!

Haaa inilah hasil shopping dari Althea, dah selamat sampai dah semalam. Gembira sangat ai, dah selamat guna semuanya. Nanti boleh kumpul reward points lagi, boleh shopping sakan lagi!


1 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com