Logo KBBA

terkini dan sensasi

Ahad, 30 Jun 2019

Penutup raya di BSM!

Assalamualaikum...(^ ^)


Jumaat baru ni adalah jamuan raya terakhir di BSM, cawangan boss Mas lah penutupnya. Tahun ni kami di BSM tak buat jamuan raya untuk satu BSM tapi mengikut cawangan, ada 3 cawangan jadi ada 3 jamuan raya. Haaa syok jugak bila buat asing² camni, buat pergi 3 kali jamuan. Nampak seronok sikit!

Cawangan boss Mas ni ada 3 unit, jadi setiap unit tu bahagi²lah juadah apa nak buat. Pastu semua pegawai dan staf akan bagi sumbangan untuk sediakan juadah, haaa dapat macam² juadah bila berkongsi camni. Memang meriah menu hari tu, ada Nasi Kukus, Laksam, Laksa, Lemang + Rendang, Satay + Nasi Impit, Kuih Muih, Buah-buahan dan pelbagai jenis air. 



Pastu ada jugak mereka buat sesi cabutan bertuah, ada 50 hadiah semuanya. Pastu yang menariknya ada 2 hadiah duit raya, RM50 tau. Tapi Mas tak bertuah nak dapat duit raya, dapat hadiah biasa je. Takpelah janji bertuah kan, walaupun nama terakhir yang dicabut. Hehehee tak sangka bertuah jugak!

Cuma ada yang sedih sebab itu jamuan raya terakhir Mas di BSM, haaa kenapa lak yer? Nantilah esok Mas cerita, sebak dan sedih ni!


2 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com