Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 21 Jun 2019

Selamat Ulangtahun Kakak

Assalamualaikum...(^ ^)

Selamat Hari Lahir Kakak!


Mama, Babah dan adik² doakan semoga kakak panjang umur, murah rezeki, dikurniakan kesihatan yang baik serta berjaya dalam pelajaran. 

Tahun ni 16 tahun dah umur dia, dah anak dara sunti dah. Di umur camni lah sebagai ibu Mas kena lebih bagi perhatian, yelah remaja zaman sekarang banyak pengaruh. Kita pun kena seimbangkan, tak boleh terlalu mengongkong dan tak boleh biar bebas sangat. Kena beri didikan agama yang cukup, beri pelajaran yang bagus dan beri nasihat supaya mereka tak alpa dengan duniawi je. 

Hari jadi dia tahun ni Mas raikan macam biasa, ringkas dan sederhana je. Takdelah nak buat birthday party ke, memang tak pernah buat pun untuk anak². Cukup sekadar belanja makan dan beli kek, itu pun dah buat dia gembira. Pastu ada jugaklah small gift untuk dia, Mas beli mana yang mampu je. Yang penting ingatan dan kasih sayang tu. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com