Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 17 Jun 2019

Selamat Ulangtahun Sayang

Assalamualaikum...(^ ^)

Halah halah halah birthday dia hari ni, Selamat Ulangtahun Sayang. Moga abang sentiasa sihat, sentiasa bahagia, sentiasa diberkati Allah SWT dan panjang umur. Nak bagi hadiah ayang tak mampu, bagi kasih sayang yang tak berbelah bahagi pun dah cukup kan? Hehehee!


Sebenarnya di usia kami ni dah tak kisah sangat pasal nak raikan hari jadi, cukuplah sekadar ingatan dan kasih sayang je. Bab hadiah memang husband Mas tak berapa suka sangat, membazir je bagi dia kalau bagi barang yang dia dah ada. Tapi Mas ni kalau ada bajet, Mas belikan jugak walau dia tak nak.

Cuma birthday husband tahun ni ada lah anak² ajak belikan kad dan coklat, mereka nak kongsi 4 beradik. Sanggup tu bagi duit raya, RM10 sorang. Haaa Mas pun setuju jugaklah dengan idea mereka, esok pergi kerja Mas akan belikan. Nak beli hari ni tak sempat sebab Mas cuti, Aiyra tak berapa baik lagi demamnya. Jadi lewat seharilah bagi kad dan coklat, takpelah janji pemberian bermakna dari Mas dan anak². 

Lagi satu kad dan coklat tu boleh jugak dijadikan pemberian sempena Hari Bapa Ahad lepas, haaa senang 2 dalam 1 kan? 

Selamat Hari Lahir dan Hari Bapa Babah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com