Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 18 Jun 2019

Surya S Great Grain: Minuman kesihatan berkhasiat

Assalamualaikum...(^ ^)

Nak jaga makan memang agak susah kan, terutamanya untuk kita yang berusaha untuk diet dan amalkan pemakanan sihat. Apa pun memang tak mudah, cuma kita perlu lebih berdisiplin dan ambil makanan atau minuman yang berkhasiat.


Surya S Great Grain
Haaa mari Mas perkenalkan produk terbaru dari Surya iaitu S Great Grain, ia merupakan minuman kesihatan yang sangat berkhasiat. Bukan saja berkhasiat tapi ia mengandungi kebaikan 5 bahan istimewa iaitu Jintan Hitam, Buah Zaitun, Buah Ara, Madu dan Buah Delima.

Kelima² bahan ini merupakan sumber antioksidan yang bagus dan dapat membantu meningkatkan imuniti, membantu melindungi kesihatan jantung serta membantu mengekalkan kesihatan kulit. Haaa jangan tak tahu, 5 bahan istimewa ni merupakan makanan sunnah yang diyakini mampu memberikan pelbagai manfaat kesihatan.


Kebaikan 18 jenis bijirin
Selain 5 bahan istimewa kandungan S Great Grain jugak terdiri daripada kebaikan 18 jenis bijiran yang merupakan sumber serabut diet. 18 jenis bijirin itu adalah Beras Merah, Kacang Merah, Kacang Hijau, Kacang, Benih Coix, Biji Bunga Teratai, Biji Rami, Bijan Hitam, Kacang Walnut, Kacang Aprikot, Kacang Hitam, Benih Chia, Beras Pulut, Beras Perang, Jagung, Kacang Soya, Gandum dan Sekoi.


Haaa semua bahan² semulajadi yang mempunyai kandungan serat dan protein yang tinggi. Jadi ianya dijamin 100% halal dan tiada bahan pengawet. Pastu kebaikan 18 bijirin ini dapat membantu pengurusan berat badan yang sihat, membantu mengawal keseimbangan glukosa darah dan menggalakkan kesihatan sistem pencernaan.

Jadi Mas sarankan sangat setiap rumah ada minuman berkhasiat S Great Grain ni, sebabnya ia memenuhi keperluan nutrien harian kita dari semua kumpulan makanan terutamanya karbohidrat kompleks. All in 1 gitu, semua bahan berkhasiat dah cukup lengkap!


Pastu S Great Grain ni mempunyai tekstur yang halus dan mudah dibancuh. Aroma baunya jugak wangi dan rasanya enak, yang penting sangat mengenyangkan. Bancuh suam² dan nikmati bersama keluarga, fuhhh nikmat!

Surya S Great Grain ni boleh didapati di semua butik Himalaya dan Watsons, pastu nak beli online di Shopee pun boleh. Untuk maklumat lanjut dan promosi terkini pulak boleh layari laman sosial Surya Malaysia.

Facebook: Surya Malaysia
Instagram: Surya Malaysia


2 ulasan:

  1. Macam menarik la k.mas untuk Sal try .Kandungan dalam S Great Grain buat Sal tertarik selain dari berunsurkan minuman kesihatan

    BalasPadam
  2. Owhhh brand surya.. Baru perasan..

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com