Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 5 Ogos 2019

Selamat Ulangtahun Arfan!

Assalamualaikum...(^ ^)

Selamat Hari Lahir Arfan!

Moga jadi anak yang soleh dan abang yang terbaik untuk adik². Berjaya dalam pelajaran dan hidup serta dunia dan akhirat.


Haaa kalau ikutkan birthday dia hari Sabtu lepas tapi disebabkan mamanya ni hampir lupa hari jadi anak maka entri pun lupa nak tulis. Ya Allah memang hampir terlupa, nasiblah si Airis yang dok sibuk tanya Mas tak beli kek ke? Pelik jugak tetiba suruh beli kek, sekali dia cakap "Laaa mama ni, hari ni kan birthday abang Arfan!" Hehehee, barulah mama teringat.

Jadi terus suruh husband belikan kek untuk dia, bagi dia rasa seronok diraikan. Takde pun kami buat majlis meriah bagai, cukuplah sekadar ingatan dan potong kek bagi anak² makan. Mereka ni dapat camtu pun dah rasa gembira, tak perlu majlis hari jadi sangat. Lagi pun anak² Mas memang tak pernah raikan birthday dengan buat majlis² ni. Bukan tak menghargai tapi kami buat ikut apa yang kami mampu! 

Takdelah Mas cakap salah kalau nak buat birthday party untuk anak², boleh je jika kita mampu. Setahun sekali raikan anak, apa yang salahnya kan? Tapi biarlah kita buat ikut cara dan kemampuan kita sendiri, tak perlu ikut apa yang orang lain buat. Cara Mas camtu je, bawak anak² pergi makan dan belikan kek. Pastu belilah hadiah untuk kenangan! 


Untuk burthday Arfan ni, Mas memang tak bawak anak² keluar makan lagi sebab bajet tak mencukupi. Tengoklah Raya Haji nanti ke kalau ada rezeki, masak special sikit untuk anak² makan. Kalau ada bajet lebih, bawak je mereka makan kat luar.

Happy Birthday Arfan! Mama, babah, kakak, Airis dan Aiyra sayang kamu.

4 ulasan:

  1. Mendapatkan PERKHIDMATAN HACKING TERBAIK! ️
    Isu SCAM berleluasa hari ini di internet. Orang tidak lagi mempercayai iklan yang mereka lihat di laman web terutama dalam komen.
                               Tetapi
        COPE TECHS adalah sebuah organisasi yang anda boleh percaya ketika datang ke PERKHIDMATAN HACKING. Perkhidmatan Hacking kami adalah untuk membantu individu dan bukan untuk tujuan pencurian.

       Berikut adalah senarai PERKHIDMATAN HACKING yang boleh kami tawarkan kepada anda-:
      ▪Penghargaan Sokongan Kewangan 💵💶 melalui Bitcoin Mining ⛏ ⚒process dan membiayainya ke akaun paypal jika perlu.
    ▪Helphone 📲 & Hacks Komputer
    ▪kelanggan e-mel & Akaun Media Sosial
    ▪ Pengkelasan Gred & Skor Kredit ️
    ▪Kesetisan kelemahan dan peningkatan FireWall dan banyak lagi.
    Hacks kami adalah Gembir dan sentiasa bersedia untuk menggodam anda, pada bila-bila masa, pada bila-bila masa.

    Sekiranya anda memerlukan bantuan atau Perkhidmatan Peretasan, sila hubungi kami melalui talian Selamat kami. Perkhidmatan kami kepada anda akan tersembunyi dan tidak ada alasan untuk didedahkan kepada orang lain. Anda ada perkataan kami.
    Panggilan, mel suara dan teks semuanya diterima.
    Hubungi-: +1 (808) 600 0773
    E-mel-: copetechs@gmail.com

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com