Logo KBBA

terkini dan sensasi

Rabu, 2 Oktober 2019

Selamat Ulangtahun Aiyra!

Assalamualaikum...(^ ^)

Happy 2nd Birthday Nur Aiyra Annasya!

Pantas betul masa berlalu, hari ni 2 tahun dah umur si comel mama ni. Haihhh besar dah dia, tak puas lagi gomol² peluk² sebab sekarang kalau gomol mesti dia marah. Hehehee pandai tepis dah!

Tiap kali birthday anak², macam biasa memang takde majlis ke atau celebrate lebih². Cukuplah beli kek dan makan² je, anak² Mas dapat makan kek pun dah seronok. Yelah mereka dah diajar dari kecik tak pernah buat apa² celebration kalau birthday, jadi tak kisah sangat. 

Aiyra pun seronok jugak bila cakap nak potong kek, laju je dia ambik pisau. Tapi yang kelakarnya bila kami nyalakan lilin terus dia jadi takut, cuak tengok tetiba ada api atas kek. Hahahaa terus keras tangan tak jadi nak potong kek lepas kami nyanyi, puas jugak pujuk. 

Alhamdulillah Aiyra membesar dengan sihat sehingga umur 2 tahun, walaupun masa lahir dia ada sikit masalah kesihatan. Mas sentiasa doa semoga anak² Mas membesar dengan sihat, dipelihara akhlaknya, jadi anak soleh dan solehah serta dapat berjasa kepada Mas dan husband. 


2 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com