terkini dan sensasi

Isnin, 11 November 2019

Boling Terbuka Piala Datuk Rashid

Assalamualaikum...(^ ^)

Haaa bila ada peluang dapat sertai tournament camni, Mas tak lepaskan peluang. Yelah dah setahun tinggalkan lapangan boling ni, jadi ada kesempatan Mas mainlah. Bolehlah mantapkan semula skill, dan sebagai persediaan ke Sukan KKM 2021 jika ada rezeki.


Kali ni Mas main sebagai media bersama team KBBA9, kami hantarlah satu pasukan. Inilah blogger² yang mewakili KBBA9.

Tournament ni anjuran Kelab Sukan dan Kebudayaan Selat Kelang (SUKSES) dan Srikandi Bahangin Kapar. Ini kira acara tahunan merekalah sebab ada piala pusingan gitu. Pastu hadiah pun lumayan tau, johan dapat piala + wang tunai RM1000 + piala pusingan. Naib johan pulak dapat piala + wang tunai RM700 dan tempat ketiga dapat piala + wang tunai RM500. Hadiah saguhati pun ada untuk semua pasukan yang bertanding!


Setelah berhempas pulas main 3 games, kami team KBBA9 berjaya menduduki tempat ke-9 dari 24 pasukan. Haaa kira dalam ranking top 10 lah, tak sangka hebat jugak kami. Hehehee terpuji pulak! Mata keseluruhan team kami untuk 3 games tu adalah 1552. Memang tak sangkalah sebab pasukan yang bertanding semua hebat² belaka!



Mas pulak dapat kumpul 455 mata untuk 3 games tu, haaa puashatilah walau dah lama tak main. Ada satu game berjaya skor 181 mata! Agaknya lepas ni kena sertai tournament camni untuk asah semula skill tu!

Terima kasih YB Datuk Rashid, moga tahun depan ada lagi tournament camni. Dapatlah kami rakan blogger ni sertai lagi!



3 ulasan:

  1. hebat jgk team kak mas dpt tmpt no 9..
    wahhh best!

    BalasPadam
  2. Hebat hebatnya semua. Tahniah team KBBA

    BalasPadam
  3. Tahun depan kalau ada bolehlah kak Mas try dapat point lebih 500 pulak. Hehe

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com