Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 2 Mei 2020

Happy Birthday Mas!

Assalamualaikum...(^ ^)

Selamat Hari Lahir Mas!

Tahun ni birthday disambut dalam suasana yang berbeza dari biasa, masih dalam Perintah Kawalan Pergerakan. Jadi tak boleh nak raikan kat luar atau pergi cuti² sempena birthday. Tapi takpe Mas tak kisah sangat semua tu, dah masuk umur 41 tahun dah pun.


Walau dalam PKP tapi syukur sebab tahun ni birthday jatuh dalam bulan Ramadan, jadi boleh lah buka puasa sambil sambut birthday. Jadi hari ni husband bagi cuti masak, dia nak belanja makan katanya. Wahhh gembira tak terkatalah birthday girl ni, hehehee!

Takde belanja berlebih sangat pun, husband beli Domino's Pizza dan Kek Secret Recipe Red Velvet. Pastu Mas ada beli brownies dengan Rara, dan kebetulan sampai masa birthday Mas. Haaa dapatlah makan sempena hari jadi, pastu buat jugaklah Roti John sebab anak² nak makan!


Haaa tetap meriah walaupun makan kat rumah, husband dan anak² siap suruh Mas tiup lilin sambil diaorang nyanyi lagu birthday. Pastu siap suruh potong kek, hehehee ai malu sebenarnya sebab dah masuk umur 41 tahun rasanya tak perlu semua tu. Tapi anak² nak jugak raikan mama dia, terima kasih husband dan anak²!

Terima kasih arwah mak lahirkan Mas, syukur alhamdulillah masih bernafas di usia 41 tahun ni! Muda lagi tu, baru 41 tahun. Hehehee!

3 ulasan:

  1. Happy birthday kak mas. Awet muda, walaupun dah masuk 41 tahun. Apa rahsia teww? hihi

    BalasPadam
  2. selamat harijadi diucapkan moga mudah segala urusan

    BalasPadam
  3. happy belated birthday Mas...sweet 41

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com