Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 30 Oktober 2020

iREHAB Pusat Pemulihan Fisioterapi dan Rehabilitasi

Assalamualaikum...(^ ^)

Risau nak ke hospital di musim pandemik Covid19 ni?

Yer Mas pun ada perasaan yang sama, masa temujanji Airis bulan 9 hari tu berapa kali dok tukar tarikh. Rasa risau dan takut tu membuatkan Mas teragak² nak bawak anak ke hospital. Memang ada SOP yang perlu diikuti tapi kadang² rasa cuak tetap ada!

Namun bagi pesakit² yang perlu jugak ke hospital kerana ada temujanji bulanan yang perlu dihadiri, mereka sukar nak elakkan. Terutamanya bagi pesakit yang perlu menjalani rawatan fisioterapi dan rehabilitasi, mereka ni dah ada tarikh temujanji yang ditetapkan untuk lengkapkan sesi rawatan. Tapi dek kerana wabak ni, tentu rasa bimbang nak ke hospital tu tetap mereka hadapi.

Tapi sekarang mereka tak perlu risau dan bimbang lagi, kerana ada yang boleh membantu pesakit² yang perlu menjalani rawatan fisioterapi dan rehabilitasi sama seperti rawatan di hospital. Harga yang ditawarkan pun murah dan berpatutan! Haaa di mana tu, iREHAB lah tempatnya.

Apa itu iREHAB? iREHAB adalah pusat pemulihan yang pakar dalam perkhidmatan pemulihan stroke dan neurologi serta perkhidmatan rehabilitasi. Mereka menawarkan khidmat pesakit luar dan perkhidmatan perawatan dan pemulihan di rumah. 

Di iREHAB mereka dapat membantu pesakit² untuk meneruskan sesi rawatan seperti yang disyorkan kerana rehabilitasi adalah keperluan terutamanya selepas stroke. 

Jadi dek kerana pandemik Covid19 yang sedang berlaku sekarang, sudah tentu pesakit² menghadapi kesukaran untuk menghadiri sesi rawatan physiotheraphy, occupational therapy dan speech therapy. Ini kerana semua hospital terutamanya hospital kerajaan perlu mengurangkan jumlah pesakit yang hadir untuk rawatan pada satu masa. 

Prihatin atas kesukaran dan masalah ini, iREHAB menawarkan pakej rawatan dengan harga terendah supaya pesakit² masih boleh menghadiri sesi rawatan dengan kerap untuk membantu penyembuhan mereka. Haaa mudah kan, pesakit² pun dapat menjalani sesi rawatan dengan teratur seperti di hospital!

Caranya mudah saja, pesakit² hanya perlu menunjukkan kad temujanji hospital dengan tarikh yang dihadiri dan perlu dihadiri bagi mendapat harga diskaun yang ditawarkan oleh pihak iREHAB. 

Untuk membuat temujanji, pesakit² boleh menghubungi terus iREHAB sekarang di talian 012-9061690 atau 017-9880324 (tertakluk pada terma dan syarat). Bagi dapatkan maklumat lebih lanjut boleh layari:

Web: https://irehab.com.my

Facebook: www.facebook.com/irehab.neurocare

Instagram: www.instagram.com/irehab.neurocare

3 ulasan:

  1. Bagusnya dorang offer harga rendah.. Sangat membantu...

    BalasPadam
  2. Mudah kan bila ada pusat rawatan cam iREHAT ni. Pesakit pon senang nak dapatkan rawatan ..

    BalasPadam
  3. Boleh kongsi maklumat kemudahan irehab dengan family and friend.

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com