Logo KBBA

terkini dan sensasi

Ahad, 1 November 2020

Peluang Kerjaya di iREHAB

Assalamualaikum...(^ ^)

Dek kerana wabak yang melanda sekarang dan keadaan ekonomi negara kita yang tidak berapa stabil Mas percaya ramai yang hilang punca rezeki dan pendapatan. Ramai jugak yang hilang pekerjaaan kerana tempat mereka bekerja menghadapi kesukaran untuk meneruskan perniagaan!

Walaupun Mas mempunyai pekerjaan tetap dan terjamin, tapi Mas turut merasai kesukaran ini. Buat masa sekarang wang ringgit sangat penting demi meneruskan hidup dan menyara keluarga.

Jadi demi membantu golongan yang hilang sumber pendapatan, hilang pekerjaan atau mereka yang tercari² kerja buat masa ni iREHAB dapat membantu.

Pihak iREHAB telah membuka peluang kerjaya sebagai caregiver atau penjaga terlatih kepada warga emas atau bekas pesakit stroke. Haaa bagi Mas ini adalah peluang baik buat mereka yang sedang mencari kerja sekarang, yelah walau bukan di bidang kemahiran mereka tapi buat masa sekarang ini adalah pilihan yang tepat!

Tak perlu risau tiada pengalaman, kerana iREHAB tidak memerlukan semua itu. Pihak iREHAB akan memberikan kursus serta latihan penjagaan yang lengkap, iaitu secara teori dan praktikal. Kursus dan latihan akan dijalani samada di iCenter atau di iHome. 

Haaa bagi yang berminat untuk mengikuti kursus dan latihan seterusnya diberi peluang bekerja di iREHAB, korang cuma perlu bayar RM70 sahaja untuk mengikuti 1 hari kursus dan latihan. Selasai sahaja kursus, Insya Allah korang terus ditawarkan bekerja di iREHAB. 

Wahhh mudahnya, dahlah bayaran murah dan berpatutan. Dalam masa sehari dah boleh dapat kerja, rugi sangat kalau tak rebut peluang ni!

Jika betul² berminat korang boleh hubungi talian 012-9061690 atau 017-9880324. Bagi dapatkan maklumat lebih lanjut boleh layari:

Web: https://irehab.com.my

Facebook: www.facebook.com/irehab.neurocare

Instagram: www.instagram.com/irehab.neurocare

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com