Logo KBBA

terkini dan sensasi

Khamis, 30 Disember 2021

Gegar Vaganza 8: Minggu Keenam

Assalamualaikum...(^ ^)

Alahai lambat pulak update pasal konsert GV8 minggu keenam ni, yelah baru je hari ni tengok lagi sekali sebab masa kat kampung tak dapat tengok betul² sebab line internet tak clear. Yelah TV takde jadi terpaksa tengok kat Astro On The Go jer! 

Haaa memang dah jangka Upiak Isil akan tersingkir, mana taknya nyanyi lagu duet tak harmonis langsung. Padahal suara Usop tu sedap kot, tapi bila duet dengan Upiak jadi tak sedap pulak suara dia. Berterabur habis lagu Sembunyi tu, kalau nyanyi betul² mesti best!

Haaa markah tertinggi selayaknya Suki Low dapat, duet dia bersama Khai Bahar memang mantap. Dah lah suara Khai tu memang sedap, ditambah pulak mereka pandai harmonis lagu tu jadi lagu duet yang best. Masa high note tu memang blend sangat suara diaorang berdua, ada give and take gitu!

Satu lagi duet best ialah Adibah Noor dan Ali Masdo tu, memang mereka buat lagu Tanya Sama Itu Hud Hud menarik. Sangat sedap didengar dan vokal kedua²nya mantap. Cuma pelik kenapa mereka dapat markah ketiga terbaik, padahal layak nombor dua! Moga minggu depan Adibah buat lagi terbaik!

Duet peserta lain biasa² jer, ada yang tunjukkan peningkatan dan ada yang masih mendatar grafnya. Mereka kena usaha lebih keras sebab minggu depan dah masuk minggu ketujuh, sikit lagi nak ke pentas akhir!

Untuk konsert ketujuh nanti 10 peserta bakal nyanyikan lagu yang bertemakan Kelentang Kelentong dimana semua lagu yang diberikan adalah berentak rancak, haaa tak sabarnya nak tengok! Jom tengok lagu² yang bakal semua peserta nyanyikan.

1. Suki Low | Mara Bahaya (Pop Shuvit)

2. Aliff Aziz | Pesan Cinta (Afgan)

3. Adibah Noor | Berdiri Bulu Romaku (Hetty Koes Endang)

4. Aweera | Noktah Cinta (Hafiz Suip)

5. Shidee | Selamat Tinggal Pujaan ( S. Jibeng)

6. Nikki Palikat | Rindu (Hetty Koes Endang)

7. Ani Mayuni | Jikalau Abang Merindu (Nona Asiah)

8. Azan Scan | Pelita (A.P.I)

9. Sa.Ya | Peronda Jaket Biru (Wings)

10. Bandi Amuk | I Want To Break Free (Queen)

1 ulasan:

  1. PESUGIHAN YANG KYAI BOMOH ABAH SALEH TAWARKAN (SEGERA)...!!! -PESUGIHAN WANG LUAR BIASA -PESUGIHAN TUYUL
    -PESUGIHAN JUAL MUSUH
    -PESUGIHAN KAHWIN JIN
    -PESUGIHAN WANG DIKEMBALIKAN

    Pesugihan yang Kyai Bomoh Abah Saleh tawarkan tanpa pengorbanan manusia dan boleh digantikan dengan binatang, bunga, minyak dan bunga serai dan lain-lain.
    terumbu karang, apa yang ditawarkan tanya, setiap pemohon mesti berbeza. SYARAT PENYERTAAN ILMU AJAIB PESUGIHAN:
    - Umur minima 17 tahun
    - Banyak hutang
    - Perlukan Modal Bisnes & DLL
    - Sedia siapkan yuran ritual ( uborampe ) yang telah disampaikan
    - Ritual Jauh (Terima Jadi) Proses 2 jam mesti ada bilik khas - Menyediakan buku simpanan (akaun).

    Jika anda tidak mempunyainya, segera buka akaun atas nama anda. Selepas dana dikeluarkan, wang tunai akan terus dimasukkan ke dalam akaun anda. maksimum 1 hari selepas ritual.

    KOS RITUAL AJAIB & HASIL DALAM MASA 2 JAM :
    $>Kos RM500 Akan Dapat HASIL RM5000
    $>Kos RM1000 Akan Dapat HASIL RM10000
    $>Kos RM2500 Akan Dapat HASIL RM30000
    $>Kos RM5000 Akan Mendapat HASIL RM500000

    Bagaimana DAFTAR: Taip: Nama Anda#Umur#Alamat#Umur#NamaPesugihan# Bayaran Pakej Dan Keputusan Hantar Ke Watsap: +601128628484

    NB: Kami tidak menerima konsultasi yang sekadar luahan hati (sudah ditipu di mana-mana, tiada bayaran untuk Uborampe, dll. ). Jika anda ingin berjaya bersama kami. Sila ikut semua prosedur kami. Jika gagal, kami akan pulangkan 2 kali ganda yuran... Kalau lambat transfer dana, kami akan tambah 5% daripada hasil.!! Demikian info ringkas tentang ilmu ilmu Abah solehah, Semoga bermanfaat buat para pembaca.Dan, sama-samalah kita mendoakan agar kita semua sentiasa berbahagia dalam rahmat & keredhaan Allah swt... TERIMA KASIH!!!

    MAKLUMAT LANJUT HUB (FAST RESPONSE)
    No WhatsApp: +601128628484

    https://wa.me/message/W32GG5XTCVIJH1

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com